بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو نیازمند زمان است و نمی توان در مدت زمان خیلی کوتاه، سایت را در صفحه ی اول گوگل نمایش داد. شاید با استفاده از سئوی سیاه و تکنیک های اسپمینگ بتوان در مدت زمان کوتاهی رتبه ی سایت را بهبود بخشید. اما باید هر لحظه منتظر جریمه شدن توسط گوگل باشید. پس به شما توصیه می کنیم که با صرف زمان بیشتر از راه اصولی رتبه ی سایت خود را افزایش دهید. برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل باید در مورد الگوریتم رتبه بندی گوگل و نحوه ی تاثیر این الگوریتم در رتبه بندی سایت آگاهی داشته باشید.
مهمترین موضوعاتی که در افزایش فروش اینترنتی مهم است، چیست؟
موارد زیر جزو ضروریات کسب و کار اینترنتی است:
طراحی سایت خبری و راه اندازی یک وب سایت خبری مناسب یکی از دغدغه های مدیران سایت های خبری می باشد.کاربران اینترنت همواره به دنبال جستجوی آخرین اخبار در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و گروه های دیگر اخبار در وب سایت ها هستند و مایل هستند خبر را در لحظه دریافت کند، همین موضوع مخاطبان سایت های خبری را در سال های اخیر افزایش داده است.
از این رو درخواست طراحی سایت خبری نیز به مراتب افزایش یافته است اما باید بدانید طراحی سایت خبری به تنهایی کافی نیست و جذب بازدید کننده و کاربر مرتبط و هدفمند موفقیت این نوع سایت ها را تعیین می کند.
طراحی سایت خبری به تنهایی بازدید سایت را بالا نمی برد و باید نکاتی همچون طراحی، سئو، تجربه کاربری وبسیاری نکات پر اهمیت دیگر در طراحی سایت خبری رعایت شود.
در طراحی وب سایت های خبری باید استاندارد های خاصی رعایت شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب ...
مهمترین هدفی که هر وب سایت شرکتی دنبال میکند در واقع معرفی یک کسب و کار است. کسب و کاری که شاید کوچک و دور از دسترس دیگران باشد اما به وسیله وب سایت خود مورد توجه طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک وب سایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.
امروزه دیگر وب سایت نه به عنوان یک ابزار اولیه و ضروری، بلکه به عنوان یک ابزار لوکس برای افزایش اعتبار آن کسب و کار حرف های زیادی برای گفتن دارد. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه شده و آن ها را به سوی کسب و کار شما سوق می دهد.
با ارائه یک وب سایت به مشتریان نه تنها کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خواهیم کرد بلکه دانش و اطلاعات خود را به آن ها نشان خواهیم داد و ثابت خواهیم کرد تا چه اندازه از دانش روز دنیا مطلع هستیم.
زمانی که در تمام ساعات شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما افزایش خواهد یافت و قطعا نسبت به شرکت هایی که این پشتیبانی و یا وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود.
وب سایتی که به صورت مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خود دارد و ثابت میکند مشتریان تا جه اندازه برای او مهم و قابل احترام هستند. بدین ترتیب اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار میگیرد قطعا باید به روز بوده و ثابت کند دانش شرکت بر پایه علم روز دنیا پیش می رود. علاوه بر این به روز رسانی وب سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و ایجاد تغییرات در انواع دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها است.
نکته مهمی که در این میان به چشم میخورد این است که حتی اگر نگرانی ما هزینه بر بودن طراحی وب سایت شرکتی نیز باشد باید بدانیم هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی برای معرفی کسب و کار شما، در دراز مدت بسیار به صرفه تر از زمانی است که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مانند تلویزیون و غیره تبلیغ کند. در واقع از بعدی دیگر وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و کار بنگاه های کوچک و بزرگ محسوب می شود.
طیف بسیار گسترده ای از مشتریان، قبل از هر تصمیمی برای خرید و یا کسب اطلاعات در مورد چیزی که در ذهن دارند شروع به جستجو در اینترنت و موتور های جستجوگر مانند گوگل میکنند. این موضوع هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد.
همانطور که پیش از این نیز عنوان شد هدف از طراحی سایت شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی است. شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب سایت حرفه ای خواهند داشت. شرکت ها با طراحی وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خود کمک میکنند و باعث تداوم حیات آن برند در صنعت می شوند. میتوان به جرات ادعا کرد که یک وب سایت تنها مجموعه ای از کلمات پیرامون فعالیت های آن شرکت نیست بلکه نشان از عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است که میتواند به وسیله تصاویر یا فیلم های مختلف تجاری به تصویر درآید. با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های موفق اجرا شده توسط شرکت، میتوان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظاهر شد.
در این شرایط عدم حضور یک شرکت در این صحنه رقابت و در وضعیتی که رقبا روز به روز فعالیت ها و ویژگی های برجسته خود را پررنگتر میکنند، در واقع از دست دادن مشتریان بالقوه شرکت است. برخی وب سایت ها حتی پا را فراتر گذاشته و جایگاه تیم فروش و حتی خدمات پس از فروش را به خود اختصاص می دهند و مراحل معرفی محصول و فروش آن را از ابتدا تا انتها به بهترین وجه انجام می دهندو بنابراین دیگر نیازی به تیم فروش نخواهیم داشت. زمانی که یک شرکت با طراحی سایت شرکتی بتواند میان مشتری بالقوه و کسب و کار خود ارتباط و تعامل ایجاد کند تبدیل به یک مزیت رقابتی خواهد شد. مزیتی که شاید رقبا با نادیده گرفتن آن ضررهای بزرگی را متحمل شوند.
با توجه به تمام این موارد لازم است تا ضرورت وجود یک وب سایت شرکتی به عنوان یک سرمایه برای کسب و کارهای مختلف بیش از پیش تشریح شود. موارد زیر از مهمترین مواردی هستند که ثابت میکند تمام شرکت ها و کسب و کارها نیاز به یک وب سایت شرکتی برای معرفی خود دارند.
تاثیر سرعت لود شدن سایت در افزایش بازدیدکنندگان
زمانی که کاربران موضوعات مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ میکنند، بهترین سایت ها در صفحه اول نتایج جستجو در مقابل آنها قرار میگیرد. حال کاربران با توجه به عناوین سایتها، آنها را باز میکنند. انتظار آنها از سایت ها، سرعت بالای لود شدن است. در صورتی که صفحات باز شده دیر بارگذاری شوند، کاربران فوران سایت را ترک میکنند. از این رو سرعت سایت اهمیت زیادی در افزایش تعداد بازدیدکنندگان دارد که براساس بررسی هایی که در این زمینه انجام شده است، حداکثر طول مدت لود شدن صفحات نباید بیشتر از 4 ثانیه باشد. بنابراین برای جذب بازدیدکننده های بیشتر، زمان زیادی در اختیار سایت ها وجود ندارد. در این زمینه راهکارهایی جهت افزایش سرعت لود شدن صفحات سایت وجود دارد.
تاثیر بر سرعت ایندکس و رتبه سایت
در صورتی که صفحات سایت با سرعت پایینی لود شوند، نارضایتی کاربران را به دنبال دارند. زمانی که گوگل با خروج سریع کاربران از سایت مواجه میشود، رنکینگ سایت را کاهش میدهد. زیرا متوجه نارضایتی کاربران میشود. بنابراین به صراحت میتوان گفت، سرعت سایت تاثیر مستقیمی بر افزایش رتبه سایت دارد.
از سوی دیگر سرعت سایت میتواند بر ایندکس شدن صفحات توسط روبات ها تاثیرات مطلوبی بر جای گذارد. به اینصورت که گوگل زمان مشخصی را برای ایندکس هر سایتی، در نظر میگیرد. در اینجا افزایش سرعت سایت به معنای افزایش سرعت بررسی و ایندکس شدن هر صفحه و در نتیجه بررسی صفحات بیشتر میباشد. زمانی که گوگل نتواند به تمامی صفحات داخلی یک سایت دسترسی پیدا کند، باید مدت زمان بیشتری را جهت جستجو صرف نماید و از آنجا که هدف آن، اجرای درخواست کاربران در کمترین زمان ممکن است، لذا دست از جستجوی سایت میکشد و به سراغ سایت دیگری میرود. به تبع این امر، سایت در نتایج جستجو نشان داده نمی شود.
شاید توجه کرده باشید، زمانی که به دنبال جستجو یک موضوع در گوگل هستید، در صفحه نتایج جستجو چندین صفحه از یک سایت برای شما نمایش داده میشود. علت این امر سرعت بالای سایت مزبور است. چرا که گوگل توانسته است در مدت زمان کوتاهی تمامی صفحات آن را بررسی و در نتیجه چندین صفحه را نمایش دهد. این امر به ارتقای رتبه سایت و در نتیجه بهینه سازی آن کمک میکند.
طراحی سایت در رشت
سئو سایت در رشت