اختلال دوقطبی یک بیماری روانی است که معمولاً باعث میشود فردی نوسانات خلقی شدید را تجربه کند که معمولاً بین اوج شدید (شیدایی) و پایینترین حالت (افسردگی) متناوب است. اگرچه هرکسی میتواند نوسانات خلقی داشته باشد، اما آنهایی که همراه با اختلال دوقطبی هستند از نظر شدت و تأثیرشان بر زندگی روزمره منحصربهفرد هستند.
فردی که با اختلال دوقطبی زندگی میکند ممکن است شیدایی یا هیپومانیا (مرحله شیدایی کمتر شدید) را در طول نقاط اوج تجربه کند که میتواند منجر به احساس سرخوشی، افزایش سطح انرژی و تغییرات شخصیتی و سایر علائم شود.
در حالت افسردگی، فرد مبتلا به اختلال دوقطبی ممکن است احساس غمگینی یا بیحسی شدید را تجربه کند یا علاقه خود را به فعالیتهایی که معمولاً از آن لذت میبرد از دست بدهد. برخی از افراد مبتلا به اختلال دوقطبی ممکن است زمانی را تجربه کنند که بین دورههای شیدایی و افسردگی احساس نسبتاً «طبیعی» داشته باشند. الگوها می توانند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشند، و این تغییرات مداوم در خلق و خوی می تواند به طور غیرمنتظره ای اتفاق بیفتد و عملکردهای عادی زندگی مانند خواب، تمرکز و رفتار را مختل کند.
افرادی که دورههای شدید شیدایی یا افسردگی را تجربه میکنند ممکن است علائم روانپریشی نیز داشته باشند که میتواند شامل هذیان، توهم و تفکر آشفته باشد. علاوه بر علائم اختلال دوقطبی، یک فرد ممکن است علائم اختلالات همراه را نیز نشان دهد. بسیاری از اختلالات سلامت روان معمولاً با اختلال دوقطبی همراه هستند، از جمله اختلالات اضطرابی، اختلال مصرف مواد و اختلالات سلوک. اختلال دوقطبی همچنین می تواند بر سلامت جسمانی فرد تأثیر بگذارد. تحقیقات نشان می دهد که میزان ابتلا به بیماری قلبی در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی بیشتر است. علاوه بر این، اختلال دوقطبی با افزایش قابل توجه خطر خودکشی مرتبط است .
سه نوع اصلی اختلال دوقطبی وجود دارد: دوقطبی I، دوقطبی II و سیکلوتیمیا.
برای تشخیص دوقطبی I، یک فرد باید حداقل یک دوره شیدایی را تجربه کرده باشد. در حالی که دوره های افسردگی ممکن است در دوقطبی I نیز ایجاد شود، وجود آنها برای تشخیص ضروری نیست. علائم شیدایی شامل احساس سرخوشی، افزایش سطح انرژی، افکار مسابقه ای و حواس پرتی است.
برای تشخیص دوقطبی II، یک فرد باید هم یک دوره افسردگی و هم یک دوره هیپومانیک را تجربه کرده باشد. هیپومانیا شکل خفیف تری از شیدایی است، اگرچه علائم مشابه است. تفاوت اصلی بین دوره های شیدایی و هیپومانیک احتمال هذیان و توهم است. این علائم روان پریشی فقط از دوره های شیدایی ایجاد می شود. علائم افسردگی شامل احساس غمگینی، بی انگیزگی، خستگی و از دست دادن علاقه به فعالیت هاست.
افراد این گروه علائم افسردگی و هیپومانیک مکرر را تجربه می کنند. با این حال، آنها به سطح یک دوره افسردگی اساسی یا دوره هیپومانیک بالا نمی روند.
این تشخیص برای افرادی است که علائم اختلال دوقطبی را تجربه می کنند، اما به طور منظم در یکی از این سه دسته قرار نمی گیرند.
با توجه به اتحاد ملی بیماری های روانی، اختلال دوقطبی می تواند هر فردی را تحت تاثیر قرار دهد و در بین جنس های بیولوژیکی تقریباً به همان میزان رخ دهد.
CBT با ERP توصیه شده ترین درمان صحبت برای OCD است. این دو نوع درمان را ترکیب می کند:
ممکن است CBT با ERP به صورت حضوری یا تلفنی به شما پیشنهاد شود. و می تواند یک به یک یا در یک گروه باشد. این بستگی به نیاز شما و خدمات در منطقه شما دارد.
در طول ERP، درمانگر شما ممکن است شما را تشویق کند که درباره وسواس ها یا ترس های خود چیزهایی انجام دهید، بگویید یا فکر کنید. سپس آنها به شما کمک خواهند کرد تا به جای انجام یک اجبار، پریشانی یا عدم اطمینان را تحمل کنید.
درمانگر شما باید به شما کمک کند تا این کار را با سرعت خود انجام دهید و در طول مسیر از شما حمایت کند. آنها معمولاً با چالش های کوچکتر شروع می کنند و به شما کمک می کنند تا اعتماد به نفس خود را در مقاومت در برابر اجبار ایجاد کنید.
هدف ERP این است که به شما کمک کند تا ببینید که احساسات ناراحت کننده در نهایت از بین خواهند رفت، حتی اگر یک اجبار انجام ندهید.
این نوع درمان می تواند چالش برانگیز باشد. در ابتدا ممکن است احساس ناراحتی بیشتری در شما ایجاد کند. ممکن است قبل از شروع ERP در مورد هرگونه نگرانی با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید. آنها میتوانند به هر سؤالی درباره آنچه که شامل میشود پاسخ دهند.
من با روانشناس ملاقات کردم و او به من نشان داد که راهی برای پیشرفت وجود دارد. هر هفته یک اجبار را به چالش میکشیدم و یک قدم به من نزدیکتر میشدم که قبلا بودم
ممکن است داروهای زیر برای OCD، به تنهایی یا در کنار گفتار درمانی به شما پیشنهاد شود:
افراد مختلف داروهای مختلف را مفید می دانند. می توانید در مورد گزینه های خود با پزشک خود صحبت کنید. ممکن است متوجه شوید که باید چند نوع مختلف از داروها را امتحان کنید قبل از اینکه دارویی را پیدا کنید که برای شما مفید است.
دارو به برخی افراد کمک می کند. اما برای دیگران مناسب نیست قبل از تصمیم به مصرف هر دارویی، داشتن تمام حقایقی که برای انتخاب آگاهانه نیاز دارید، مهم است.
این شامل اطلاعاتی در مورد هرگونه مزایا و عوارض جانبی بالقوه دارو است. اگر هیچ جنبهای از دارویی را که به شما پیشنهاد میشود نمیدانید، از پرسیدن سؤالات زیادی که احساس میکنید لازم است نترسید.
برای اطلاعات بیشتر، به صفحات ما در مورد مواردی که قبل از مصرف دارو باید در نظر گرفته شود و حق شما برای امتناع از دارو مراجعه کنید . برای راهنمایی در مورد نحوه حذف ایمن دارو، به صفحات ما در مورد ترک دارو مراجعه کنید .
من در سه سال گذشته دارو مصرف کرده ام و OCD من بسیار قابل کنترل است.
اولین قدم برای درمان OCD معمولاً مراجعه به پزشک عمومی است. پزشک عمومی شما باید در مورد علائم شما بپرسد و در مورد گزینه های درمانی مختلف صحبت کند.
اگر در انگلستان زندگی می کنید، ممکن است بتوانید مستقیماً خود را به یک سرویس درمانی گفتاری NHS معرفی کنید. میتوانید نزدیکترین خدمات گفتار درمانی NHS خود را در وبسایت NHS بیابید.
این سرویس درمان افسردگی، اضطراب و برخی دیگر از مشکلات سلامت روان - از جمله OCD را ارائه می دهد. زمان انتظار برای این می تواند متفاوت باشد، و گاهی اوقات می تواند طولانی باشد.
درمانهایی که به شما پیشنهاد میشود به میزان تأثیر OCD بر زندگی شما و میزان ناراحتی که برای شما ایجاد میکند بستگی دارد. همچنین ممکن است به درمانهایی که در گذشته امتحان کردهاید و اینکه آیا این درمانها مؤثر بودهاند نیز بستگی دارد.
موسسه ملی بهداشت و مراقبت عالی (NICE) - سازمانی که دستورالعملهایی را در مورد بهترین عملکرد در مراقبتهای بهداشتی تهیه میکند - پیشنهاد میکند که درمان OCD باید شامل درمانهای صحبت یا دارو یا هر دو باشد. وب سایت NICE دستورالعمل ها و توصیه های کاملی برای درمان OCD دارد .
اگر احساس می کنید که یک درمان برای شما موثر نیست، بهتر است این موضوع را با پزشک عمومی خود در میان بگذارید. ممکن است موارد دیگری نیز موجود باشد.
ممکن است از گفتن افکار مزاحم خود به هر کسی، حتی یک پزشک، بترسید.
ممکن است نگران باشید که در مورد افکار گرافیکی یا توهین آمیز مورد قضاوت قرار می گیرید. یا اینکه ممکن است پزشک شما را به پلیس یا خدمات اجتماعی گزارش دهد. یا ممکن است برایتان سخت باشد که بتوانید اجبارهایتان را به اشتراک بگذارید.
این ممکن است دریافت کمک مناسب را دشوار کند. اما مهم است که تا حد امکان باز باشید تا بتوانید به بهترین درمان ها برای خود دسترسی داشته باشید .
قبل از قرار ملاقات، ممکن است یادداشت برداری از راههایی که OCD بر زندگی شما تأثیر میگذارد، اینکه علائم شما چقدر شما را آزار میدهند و چقدر زمان میبرد را یادداشت کنید. این ممکن است به شما کمک کند آنچه را که باید در لحظه بگویید را به خاطر بسپارید. همچنین می توانید از شخصی که به او اعتماد دارید بخواهید با شما همراه شود.
ما اطلاعات بیشتری در مورد صحبت با پزشک عمومی در مورد سلامت روان شما داریم . OCD Action همچنین صفحه ای برای آماده شدن برای قرار ملاقات عمومی در مورد OCD دارد . و OCD-UK یک یخ شکن GP دارد که می توانید آن را چاپ کنید، تکمیل کنید و با خود ببرید.
اگر OCD شما بسیار شدید است و دارو درمانی یا گفتار درمانی کمکی نکرده است، ممکن است به یک سرویس تخصصی OCD ارجاع داده شوید. متأسفانه، همه مناطق خدمات تخصصی ندارند و ممکن است مجبور شوید خارج از منطقه محلی خود سفر کنید.
ویدئو به یک جزء حیاتی از یک استراتژی دیجیتال یکپارچه تبدیل شده است. در واقع، 85 درصد از بازاریابان می گویند که ویدئو روشی موثر برای جلب توجه آنلاین است و ویدئو به یکی از راه های کلیدی برای مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات تبدیل شده است. با این حال، صحبت از جلب توجه شد: چگونه مطمئن می شوید که ویدیوی شما در وهله اول پیدا می شود؟ اینجا جایی است که سئو برای ویدیو وارد می شود. بسیاری از بازاریابان مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند، اما پیشنهاد می کنیم این نکات سریع را دنبال کنید تا به ویدیوهای شرکت حقوقی خود کمک کنید بیشتر دیده شوند.
سئوی ویدیو به سادگی عمل بهینه سازی ویدیوهای شرکت شما است تا بتوان آنها را به صورت آنلاین در موتورهای جستجو پیدا کرد. تاکتیک های مختلفی وجود دارد که شرکت ها می توانند از آنها برای کمک به رتبه بندی ویدیوهای خود استفاده کنند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.
اگرچه امکان میزبانی محتوای ویدیویی خود وجود دارد (و انجام این کار کمی استقلال بیشتری به شما میدهد)، اما میتواند بر سیستم شما مالیات بگذارد و اغلب ارزش این مشکل را ندارد. با این حال، می توانید به یک پلتفرم شخص ثالث تکیه کنید و چندین مورد برای انتخاب وجود دارد. یوتیوب رایج ترین و دارای بزرگترین پایگاه کاربر (و رایگان است). گزینه های رایگان دیگر عبارتند از Dailymotion یا Vimeo . گزینههای پولی معمولاً برای سازندگان محتوای با تجربهتر که به ویژگیهای پیشرفته نیاز دارند، منطقی است. به انتخاب هایی مانند Brightcove یا Dacast نگاه کنید . هنگامی که هاستینگ را مشخص کردید، می توانید به سمت تاکتیک های خاص سئو حرکت کنید .
پس از آپلود ویدیوی خود، این فرصت را خواهید داشت که قطعات خاصی را سفارشی کنید که به بینندگان احتمالی نشان داده می شود. صرف زمان برای تنظیم این عناصر می تواند به شما کمک کند تا بازدیدهای بیشتری داشته باشید و سئو را بهبود بخشید.
گنجاندن رونوشت ویدیوی شما فرصتی عالی برای درج کلمات کلیدی است . کلمات کلیدی جزء ضروری هر استراتژی سئو هستند. بسیاری از افراد کار بسیار خوبی در ترکیب کلمات کلیدی در عنوان و توضیحات ویدیو انجام می دهند اما رونوشت را فراموش می کنند. رونوشت ابزاری موثر برای ایجاد ترافیک و بازدید است. به این دلیل که هر کلمه در فایل های SRT ویدیوی شما (شامل زیرنویس یا متن زیرنویس) توسط ربات ها در نظر گرفته می شود. کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محتوای شما به درستی طبقه بندی شده است. میتوانید با اجرای نرمافزار تشخیص گفتار بر روی محتوای خود، رونوشتها را بهطور خودکار ایجاد کنید، یا میتوانید آنها را بهصورت دستی با استفاده از رونویسی ایجاد کنید.
در نهایت، شما می خواهید به طور یکپارچه ویدیوها را در سایت خود نمایش دهید. تماشای آن در آنجا بسیار راحتتر از کلیک کردن بر روی یک سایت دیگر است، اما دادههای نماها برای گزارشهای مفید همچنان در یک نقطه ردیابی میشوند.
هر پلتفرم میزبانی به شما امکان می دهد معیارهای مختلفی را در مورد عملکرد ویدیوی خود مشاهده کنید و باید از این مزیت استفاده کنید. برای شما مفید خواهد بود که بفهمید چه کسی روی ویدیو کلیک می کند، از کجا آمده است و غیره. یکی از مهمترین معیارهایی که باید به آن توجه داشت زمان تماشا است که درصد یا کسری از ویدیویی است که کاربر تماشا می کند. قبل از کلیک کردن یا رفتن به قسمت دیگری از محتوا. معیارهای زیادی میتوانند به شما کمک کنند محتوایی تولید کنید که برای بینندگان جذابتر باشد، اما زمان تماشا یکی از مواردی است که به ویژه به تلاشهای جستجو مرتبط است. اگرچه موتورهای جستجو فاکتورهای دیگری را در نظر می گیرند، یکی از اصلی ترین چیزهایی که می تواند به سئو کمک کند این است که چقدر ویدئو از ابتدا تا انتها تماشا می شود. میتوانید از موتورهای جستجو انتظار داشته باشید که ویدیوهایی با آمار زمان تماشای قویتر را در اولویت قرار دهند.
صاحبان وبسایتها و بازاریابان آنلاین به طور سنتی تلاش میکنند تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند ، روی قابلیت استفاده از سایت خود کار کنند، سازگار با موبایل باشند ، و سعی میکنند با طراحی زیبا در تمام جزئیات، از جمله حتی صفحات جذاب 404 ، چشمان مخاطبان خود را خشنود کنند . سر و صدا چیست؟ مشتریان بیش از حد - مشکلات بیش از حد! بنابراین، 10 عنصر طراحی وب را کشف کنید که به عنوان راه های مطمئنی برای آزار دادن و در نهایت خلاص شدن از شر کاربران شما عمل می کند.
اگرچه ممکن است همه چیز طعنه آمیز به نظر برسد، به نظر می رسد این تأثیری است که این ویژگی های طراحی در بسیاری از وب سایت ها ایجاد می کنند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که مال شما در میان آنها نیست ؛) خوب، بیایید به دنیای نمونه های طراحی بد و هنر آزاردهنده بودن برای مخاطبان خود بپردازیم.
NB. استفاده از تنها یکی از این عناصر طراحی ممکن است برای آزار کامل مخاطبان شما کافی نباشد. برای جلوه بیشتر، ترکیبی از آنها را اعمال کنید!
یک روش مطمئن برای اینکه مخاطبان شما واقعاً از شما متنفر شوند این است که در همه جا پنجره های بازشو قرار دهید - هر چه بیشتر، بهتر - و بازدیدکنندگان وب سایت خود را در هر مرحله آزار دهند. مانند ادویه در یک ظرف، پاپ آپ ها (معروف به پنجره های مدال) تنها زمانی می توانند کار خود را به خوبی انجام دهند که به اندازه کافی و کم استفاده شوند. اگر قول میدهید که این ایده را در ذهن داشته باشید، میتوانید آموزشهای عمیق ما را در مورد ایجاد پنجرههای بازشو در دروپال 7 و دروپال 8 بررسی کنید ! همچنین میتوانید بینش ما را در مورد آزاردهندهتر کردن صفحات فشرده پاپآپ بخوانید .
در مجموعه عناصر آزاردهنده طراحی وب، مواردی وجود دارند که حتی بر صبورترین کاربران نیز تأثیری منحرف کننده، حواس پرتی یا آزاردهنده ایجاد می کنند. مهمترین آنها تبلیغات چشمک زن و چشمک زن هستند که با رنگ های بسیار روشن پر شده اند.
در اینجا راهی برای از دست دادن صبر مشتری و از دست دادن مشتری شما وجود دارد. این را می توان از طریق استفاده غیر دقیق از اسکرول بی نهایت (معروف به پیمایش بی پایان) انجام داد. این به طور کلی یک تکنیک طراحی خوب است که به آرامی بخش جدیدی از محتوا را زمانی که کاربر به پایان محتوای قبلی می رسد آپلود می کند. با این حال، اگر محتوای زیادی برای پیمایش وجود دارد، آیا مشتریان واقعاً باید یک سفر طولانی را برای دیدن پاورقی شما طی کنند، به خصوص اگر بخواهند اطلاعات تماس شما را سریع دریافت کنند؟
خیلی کم، درست مانند کنتراست زیاد، و همچنین طرح های رنگی ناخوشایند، احتمالاً همان اثر خسته کننده را روی چشم ها می گذارد. مهم نیست که محتوای شما چقدر ارزشمند است، چشم ها برای هر کاربری ارزش بیشتری دارند، بنابراین اغلب با خروج آنها از وب سایت به پایان می رسد.
فونت های زیاد باعث می شود متن کمتر قابل خواندن باشد، سردرگمی و تصور یک وب سایت درهم و برهم ایجاد می کند. "خیلی زیاد" در اینجا به معنای بیش از دو یا سه است.
PDF های به ظاهر بی گناه در لیست عناصر طراحی مزاحم چه می کنند؟ هیچی، اگر جایگزین همه محتوا نشود. فایلهای PDF برای گواهیها یا سایر گواهیها و همچنین برخی کتابهای الکترونیکی یا کاغذهای سفید مناسب هستند. تمام محتواهای دیگر باید به صفحات واقعی متعهد شوند - اگرچه ممکن است یک معادل PDF برای دانلود نیز داشته باشند.
خواندن تکه های بزرگ و بدون وقفه متن سخت است، به خصوص به این دلیل که کاربران اینترنت همیشه در حال فرار هستند و برای خواندن رمان برنامه ریزی نمی کنند. پاراگراف ها، زیرعنوان ها و تصاویر، تقسیم اطلاعات به بلوک ها و سایر راه حل های طراحی می تواند وضعیت را تغییر دهد.
مردم هرگز باور نخواهند کرد که گروهی از افراد زیبا با لبخند هالیوودی، به امید شادی و تکان دادن چمدان های خود در هوا، تیم واقعی شما هستند. آنها ممکن است این تصاویر را در جایی دیده باشند - حدود یک میلیون بار. برعکس، عکس های واقعی و تصاویر منحصر به فرد باعث ایجاد اعتماد و احترام می شود.
"خوب، محصول شما خوب به نظر می رسد، اما در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهم؟ مشخص نیست کجا کلیک کنم و من فرصتی برای بررسی آن ندارم، پس خداحافظ!». متأسفانه، کاربران اغلب در سایتهایی که طراحی ضعیفی دارند این فکر را میکنند.
تأثیر منفی پخش خودکار ویدیوها امروزه محل بحث در بین متخصصان طراحی وب است. با این حال، مردم اغلب در حالی که به موسیقی خود گوش می دهند، یا در حالی که فقط از سکوت لذت می برند، وب را مرور می کنند، بنابراین به آنها حق انتخاب برای شروع یک ویدیو بدهید. یک افکت آزاردهنده بهویژه توسط سطح بلندی صدا یا صداهای خشن ایجاد میشود که کاربران باید مستقیماً از طریق هدفون خود در گوش خود بشنوند.
صدا ممکن است شامل موسیقی زیبا باشد، اما با هر بار مرور یک وب سایت، جلوه های دلپذیر کاهش می یابد. علاوه بر این، عناصر پخش خودکار می توانند بیش از حد بارگیری شوند، به خصوص وقتی صحبت از دستگاه های تلفن همراه می شود.
این روزها تعداد جراحان زیبایی زنان که در سطح تهران بزرگ فعالیت های زیبایی و درمانی انجام می دهند بسیار زیاد است.
به همین دلیل پرتکرار ترین پرسشی که این روزها مطرح می شود این است که: بهترین جراح زیبایی زنان در تهران کیست؟.
اگر شما هم جز آن دسته از زنان هستید که علاقه مند انجام یکی از انواع جراحی های زیبایی زنان هستید این مقاله را از دست ندهید زیرا که می خواهیم در زمینه انتخاب یک جراح زیبایی زنان خوب در تهران شما را راهنمایی کنیم.
جراحی های زیبایی زنان به مجموعه جراحی هایی گفته می شود که در ناحیه اندام جنسی و تناسلی زنان انجام می گردد. هر کدام از انواع جراحی های زیبایی زنان با یک سری هدف مشخص و منحصر به فرد انجام می شود و بخشی از مشکلات جنسی و ظاهری اندام جنسی زنان را برطرف می کند.
زمانی که به یک جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه می کنید به منظور افزایش دقت و موفقیت روند جراحی های مختلف زیبایی مراحلی را طی می کند که مهم ترین آن ها موارد زیر هستند:
بهترین جراح زیبایی زنان به پزشک جراحی گفته می شود که در زمینه انجام جراحی های زیبایی واژن نهایت مهارت و تخصص را دارا است.
این دسته از پزشکان جراح با پشت سر گذاشتن انواع دوره های آموزشی تخصصی توانایی های عملی و عملی بسیاری از در زمینه انجام انواع جراحی های زیبایی زنان بدست می آورند.
در ادامه این مبحث به برخی از مهم ترین خدماتی که از سوی متخصصین و بهترین جراح زیبایی زنان در تهران ارائه می شود اشاره خواهیم کرد:
لابیاها همان لبه های بیرونی دستگاه تناسلی خانم ها هستند که بر اثر عوامل متعددی دچار بلندی و افتادگی شده اند که موجبات ناراحتی و آزار زنان را فراهم می کند. هم اکنون با توجه به پیشرفت عظیمی که در زمینه پزشکی حاصل شده است جراحی های زیبایی زنانه آمده اند تا با کمک فن و ابزار مخصوص به کوتاه و یکسان سازی این لبیاهای نا متقارن و افتاده بپردازند. این عمل در کنار فوائد درمانی که دارد مثل کاهش چشم گیری عفونت های قارچی و واژینال که یکی از شایع ترین عارضه های است که برای خانم ها توام با حس ناخوشایندی اتفاق می افتد.
مزایای که لابیاپلاستی را تحت عنوان زیبایی اندام تناسلی شان در پی دارد که زن در هنگام برقراری رابطه جنسی واژینال با شریک جنسی خود احساس اعتماد و عزت نفس بالا می کند و می تواند با آرامش تمام از ارتباطات جنسی خود لذت ببرد.
این عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و با دو تکنیک مهم که اصطلاحاٌ Trim و Wedge نام دارد.
هر کدام از این روش های با توجه به شرایط فیزیکی و روحی بیمار و هم چنین صلاحدید جراح زیبایی زنان و مزایا منحصر به فرد آن ها انتخاب و بر روی لبه های خارجی واژن خانم ها اعمال می شود.
جراحی زیبایی زنانه لابیاپلاستی
با توجه به اتفاقاتی که در هر دوره ای از زندگی برای زنان می افتد که بارداری و زایمان از جمله بارزترین آن ها محسوب می شود و می تواند بر روی زیبایی ناحیه واژینال خانم ها تاثیر منفی هم چون شل شدگی و افتادگی واژن بر جای بگذارد به همین خاطر واژینوپلاستی یا همان عمل تنگ کردن واژن که به نزدیک کردن عضلات جداره واژن می پردازد به کمک خانم ها آمده تا مجددا بتوانند زیبایی و جذابیت خود را باز پس بگیرند و هم چون همان دوران جوانی خود با احساساتی سرشار از نشاط و طراوات به زندگی خود ادامه دهند.
این عمل هم به صورت غیرجراحی یعنی به کمک نخ های مخصوصی که موجب سفت و کشیده شدن واژن می شود انجام می دهند و به شکل جراحی که روشی مطمئن و دائمی است عضلات دیواره واژن را سفت می کنند تا پروسه جوانسازی اتفاق بیوفتد. به دلیل اهمیت بالای منطقه تناسلی خانم ها شدت توصیه می شود برای انجام هر نوع عمل جوانسازی واژن از بهترین متخصصین و جراحان این حوزه درمانی بسپارید تا هیچ گونه عارضه ای تهدیدتان نکند.
جراحی تنگ کردن واژن
پرینه به ناحیه ای گفته می شود که بین مقعد و واژن قرار دارد در طی زایمان های متعدد و اتفاقاتی که در طول زندگی خانم ها دچار پارگی و کشیدگی می شود که با انجام جراحی پرینورافی که زیبایی زنان را به آن ها هدیه می دهد و می توانند طعم شیرین جوانی را توام با احساسات خوشایندی از ارتباطات جنسی شان بچشند.
نکته ای بسیار مهم در مورد تفاوت های این دو جراحی واژینوپلاستی و پرینه پلاستی این است که با تنگ کردن دهانه واژن تا عمق 2 – 3 سانتی متری نفوذ کرده و گستره بیشتری را در بر نمی گیرد. در جراحی واژنوپلاستی تمامی گشادی واژن برطرف می شود اما در عمل پرینورافی صرفا دهانه واژن تنگ می شود.
عمل پرینورافی
تیرگی اندام تناسلی زنان از گذشته تا کنون یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است تا حدی که در برخی از افراد هنگام برقراری رابطه جنسی از سیاهی این قسمت خجالت و اظهار شرمساری می کنند. به همین خاطر تکنیک های متعددی برای رفع تیرگی و سفید سازی واژن آمده اند تا مجددا اعتماد به نفس و جذابی را برای خانم ها ارمغان بیاورند.
این تکنیک ها شامل: