در حالی که وب سایت های موثر می توانند فقط یک صفحه یا ده ها صفحه داشته باشند، اکثریت قریب به اتفاق سایت ها 4 تا 10 صفحه وب هستند. این عدد تصادفی نیست - کارآمدترین راه برای سازماندهی و ارائه اطلاعات مرتبط است.
فهرست ما از شش صفحه مهم در یک وب سایت، ملزومات هر طراحی وب سایت کسب و کار محور را پوشش می دهد. در ادامه بخوانید تا بدانید به کدام صفحات نیاز دارید، چه محتوایی را در هر کدام قرار دهید و چگونه آنها را برای بهترین نتایج بهینه کنید.
یک وب سایت با ساختاری منظم، دو مزیت متمایز نسبت به همتایان ناسازمان خود دارد. اولاً، سازمان تجربه کاربری (UX) را افزایش میدهد و به بازدیدکنندگان این امکان را میدهد تا بدون زحمت سایت را بین صفحات جستجو کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنند.
در مرحله دوم، تجربه کاربر و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دست به دست هم می دهند. هنگامی که یک سایت یک تجربه کاربری عالی ارائه می دهد (مثلاً با ایجاد یکپارچه ناوبری)، موتورهای جستجو آن را با کارایی بیشتری می خزند و ایندکس می کنند، که منجر به قرارگیری بالاتر در رتبه بندی موتورهای جستجو و دید بیشتر جستجو می شود که ترافیک ارگانیک را افزایش می دهد. از آنجایی که موتورهای جستجو معیارهایی مانند ارتباط، کیفیت و قابلیت استفاده را در اولویت قرار می دهند ، یک UX سایت درخشان به طور مستقیم سئو را افزایش می دهد.
در مرحله طراحی، استفاده از نگاشت محتوا برای اطمینان از اینکه همه اطلاعات حیاتی هم وجود دارند و هم به صورت شهودی قرار می گیرند، بسیار مهم است. به همان اندازه مهم است که URL های صفحه را در یک سلسله مراتب منطقی تشکیل دهیم تا به طور موثر معماری سایت را به کاربران انسانی و موتورهای جستجو منتقل کنیم. و وقتی زمان راهاندازی فرا رسید، نقشه سایتی را ایجاد کنید (یا تولید خودکار) کنید که معماری وبسایت شما را به تصویر میکشد و آن را به Google ارسال کنید تا فهرستبندی سایت شما تسریع شود.
این فهرست از صفحات وبسایت، ساختار بنیادی وبسایتهای کوچکتر معمولی، مانند وبسایتهای فریلنسرها و مشاغل کوچک را مشخص میکند. نهادهای بزرگتر - مانند شرکتهای بزرگ و کسبوکارهای تجارت الکترونیک که طیف وسیعتری از محصولات، خدمات یا اطلاعات را ارائه میدهند - به صفحات بیشتر و طرحبندیهای پیچیدهتری نیاز دارند. صرف نظر از مقیاس پروژه، این لیست یک نقطه شروع عالی برای ساخت و سازماندهی یک وب سایت است.
صفحه اصلی باید بلافاصله بازدیدکنندگان را درگیر کند. در حالی که طراحی صفحه اصلی متفاوت است، متداولترین مولفهها عبارتند از یک تصویر قهرمان ، یک هدر منحصربهفرد ، و یک فراخوان برای اقدام (CTA) "در بالای صفحه" - به این معنی که بازدیدکنندگان میتوانند آن را قبل از پیمایش بیشتر به پایین ببینند. این عناصر بینشی سریع از آنچه کسب و کار یا سایت ارائه می دهد ارائه می دهد و بازدیدکنندگان را برای کاوش بیشتر ترغیب می کند.
هنگامی که بازدیدکنندگان در پایین صفحه حرکت می کنند، صفحات اصلی معمولاً اطلاعات ضروری در مورد محصول، خدمات و شرکت را ارائه می دهند که تحت عناوین مجزا سازماندهی شده اند. این استراتژی قرار دادن بر روی علاقه اولیه کاربران که در بالای صفحه با تصاویر جذاب و هدرهای متقاعد کننده جلب شده است، سرمایه گذاری می کند.
طراحی صفحه اصلی Aidan Quigley برای LEGIT Coffee Co را به عنوان مثال در نظر بگیرید - یک تصویر قهرمان زیبا، یک هدر با حروف خاطرهانگیز Voyage که عبارت «قهوه و غذای فوقالعاده قانونی» را میخواند و یک CTA ملایم برای مشاهده منو، گرد هم آمده و بازدیدکنندگان را دعوت میکند. برای تعامل بیشتر جزئیات عمیقتر در زیر آمده است تا اطمینان حاصل شود که صفحه اصلی در نگاه اول زیاد نیست و یک سفر ساختاریافته برای کاربر ارائه میشود که با یک قلاب جذاب شروع میشود و به تدریج اطلاعات بیشتری را برای کسانی که مشتاق کاوش هستند ارائه میدهد.
صفحه محصولات یا خدمات با ارائه جزئیات هر گزینه و مزایای آن، پیشنهادات کسب و کار را به نمایش می گذارد. اگر قیمتها استاندارد هستند، برای شفافیت آنها را درج کنید - این جزییاتی است که بازدیدکنندگان اغلب از آن استقبال میکنند. هنگامی که قیمت گذاری استاندارد قابل اجرا نیست، یک مسیر روشن برای درخواست کاربران ارائه دهید.
برای سایتهای تجارت الکترونیک، این صفحه ممکن است به یک فروشگاه آنلاین تبدیل شود که با قابلیت جستجو کامل میشود تا به بازدیدکنندگان اجازه دهد تا محصولات مورد علاقه خود را به سرعت پیدا و کاوش کنند. اگر خدماتی را بازاریابی میکنید، توضیح گام به گام فرآیند را در این صفحه در نظر بگیرید تا ابهامزدایی از آن، القای اعتماد به مشتریان بالقوه، و اطلاعرسانی به آنها در مورد انتظارات انجام شود. این اعتماد ایجاد می کند و تصمیم گیری را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند.
صفحه خدمات Cathy Matovu برای پاککنندههای صنعتی پنجره The High Rise Guys خدمات موجود را به وضوح ارائه میکند و از نمادها برای تجزیه بصری توضیحات و کمک به بازدیدکنندگان کمک میکند تا محتوا را به خاطر بسپارند. توضیحات فراتر از اصول اولیه با ارائه اطمینان خاطر در مورد نگرانیهای مربوط به حفظ حریم خصوصی و ایمنی برای رفع هرگونه شک و تردیدی که بازدیدکنندگان ممکن است در رزرو سرویس داشته باشند.
صفحه درباره ما یکی از پربازدیدترین صفحات وب سایت است. برای متمایز کردن کسب و کار از رقبا بسیار مهم است، زیرا کاربران اغلب با این صفحه مشورت می کنند تا بفهمند چه چیزی یک کسب و کار را متمایز می کند. برجسته کردن جنبه هایی که کسب و کار را منحصر به فرد می کند - از جمله پیشینه، ارزش ها و اصول تیم - نشان می دهد که چه چیزی کسب و کار را در زمینه یا صنعت آن واجد شرایط می کند.
همیشه اطمینان حاصل کنید که کپی مشتری محور است. بهجای اتخاذ لحن لافآمیز، بر این نکته تأکید کنید که چگونه پیشینه و تخصص تیم یا فرد به طور ایدهآل آنها را برای رسیدگی و برآورده کردن نیازهای مشتری قرار میدهد. با انجام این کار، نه تنها اعتماد ایجاد میکنید، بلکه تعهد خود را به خدمات راهحلمحور نشان میدهید تا صرفاً خود تبلیغی.
یک مثال عالی استودیو Ocrism درباره طراحی صفحه یوگا توسط نینا است . کپی کنجکاوی در مورد کلاس های نینا را برمی انگیزد و با تفکر پیشینه خارق العاده او به عنوان یک قهرمان تکواندو، بازیگر، هنرمند کی پاپ و ستاره تلویزیون واقعیت را منتقل می کند. با توضیح اینکه چه چیزی نینا را به سمت یوگا کشانده است و چگونه سوابق او رویکرد تدریس او را نشان می دهد، این صفحه درباره روایتی قانع کننده را ارائه می دهد که با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند و به آنها اجازه می دهد تا بدانند چرا تجربه او باعث افزایش آموزش یوگا می شود.
اگر بازدیدکنندگان سایت مجذوب خدمات کسب و کار هستند اما دسترسی به آن را دشوار می دانند، ممکن است به جای آن سایت رقیب را انتخاب کنند . برای جلوگیری از این امر، دقیق نگه داشتن صفحه تماس و به روز بودن آن بسیار مهم است. ارائه انواع کانال های تماس برای پاسخگویی به ترجیحات مختلف مشتریان ایده آل است.
برای ارتباط موثر، موارد زیر را در نظر بگیرید:
وب سایت استودیوی طراحی Thibault Lerailler ، Punctuate Design ، نمونه ای از این رویکرد است. این دارای یک فرم تماس خوشامدگویی است که به بازدیدکنندگان اجازه میدهد آزادانه با هم ارتباط برقرار کنند و یک عکس دوستانه از تیبو که حس شخصی را اضافه میکند. این سایت به طور متفکرانه شامل اطلاعات تماس با دسترسی آسان در بخش پاورقی در تمام صفحات وب سایت با CTA، شماره تلفن و آدرس فیزیکی "تماس بگیرید". این رویکرد جامع تضمین میکند که بازدیدکنندگان احساس ارزشمندی میکنند و راههای متعددی برای دستیابی به آنها دارند و تجربه و تعامل آنها با کسبوکار را افزایش میدهد.
اگر وبسایتهای تجاری هر یک از اطلاعات شناسایی شخصی زیر را از بازدیدکنندگان جمعآوری میکنند، قانوناً ملزم به رعایت سیاست حفظ حریم خصوصی هستند:
سیاست حفظ حریم خصوصی باید نحوه جمعآوری، ذخیره و استفاده از دادهها را به زبانی ساده و قابل فهم بیان کند.
خط مشی رازداری استودیوی خلاق HNDRX برای سازمان اجتماعی راگلان جامعه نیوزلند به زبانی واضح و غیر فنی نوشته شده است. این به طور مختصر انواع اطلاعات شخصی را که سایت جمع آوری می کند، اهداف جمع آوری و نحوه درخواست کاربران از داده های ذخیره شده را توضیح می دهد. با حفظ وضوح و دسترسی، صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی به بازدیدکنندگان اطمینان می دهد و مدیریت مسئولانه اطلاعات محرمانه را نشان می دهد.
در حالی که صفحات شرایط و ضوابط از نظر قانونی مانند سیاست های حفظ حریم خصوصی مورد نیاز نیستند، اما برای وب سایت های تجاری بسیار مهم هستند. از جمله یکی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا از اختلافات و مشکلات قانونی جلوگیری کنند. صرف نظر از ترافیک کاربر، ایده خوبی است که صفحه شرایط و ضوابط را حفظ کنید تا به عنوان یک بیمه نامه در برابر مشکلات احتمالی عمل کند.
صفحه شرایط و ضوابط برای گروههای جاز نیویورک به وضوح روش استخدام، خط مشی لغو، سیاست بازپرداخت و خط مشی رازداری را با شرایط واضح و غیر فنی مشخص میکند. طراحی شده توسط Organic Web Design ، این صفحه در سایت به عنوان سندی عمل می کند که گروه می تواند از آن برای آموزش مشتریان در مورد مسئولیت های خود از قبل و محافظت از گروه در برابر ضررهای مالی ناشی از لغو لحظه آخری استفاده کند.
در اینجا تمام مراحلی است که باید انجام دهید:
1. نام دامنه را انتخاب کنید
پیچیدگی بیش از حد فرآیند انتخاب دامنه آسان است. اما انتخاب یک دامنه مارک دار که کوتاه و به یاد ماندنی باشد در بیشتر موارد بهتر از تلاش برای جابجایی کلمات کلیدی خاص در نام دامنه شما است.
بنابراین اگر قبلاً یکی را دارید، آن را ادامه دهید. یا اگر در حال راه اندازی یکی برای کسب و کار خود هستید، نام کسب و کار شما نیز به خوبی کار می کند.
دامنه های بد در مقابل دامنه های خوب
وقتی نوبت به دامنه سطح بالا (TLD) می رسد، به عنوان مثال، .com، گوگل گفته است که TLD هیچ تفاوتی برای SEO ندارد .
بنابراین ما با همه دامنههای سطح بالای جدید مانند سایر دامنههای سطح بالای عمومی رفتار میکنیم.
جان مولر
جان مولر، وکیل جستجو
نیازی نیست که مغز خود را در این مورد به چالش بکشید. .com در بیشتر موارد خوب کار می کند، زیرا در سطح بین المللی قابل تشخیص است.
هنگامی که نام دامنه را انتخاب کردید، به یک ثبت کننده دامنه (مانند Google Domains یا Namecheap ) مراجعه کنید تا ببینید آیا در دسترس است یا خیر. اگر در دسترس نیست، باید این روند را تکرار کنید تا زمانی که نامی را بیابید که هم در دسترس باشد و هم برای کسب و کار شما مناسب باشد.
2. یک پلتفرم وب سایت را انتخاب کنید
پلتفرم های وب سایت به شما این امکان را می دهند که یک وب سایت را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید. دو نوع وجود دارد:
پلتفرمهای میزبانیشده – آنها سایت را میزبانی میکنند، طرحهای آماده را به شما میدهند و به شما اجازه میدهند بدون لمس کد، محتوا را اضافه و ویرایش کنید. به عنوان مثال می توان به Wix ، Squarespace و Shopify اشاره کرد .
پلتفرم های خود میزبانی – اینها به شما امکان می دهند محتوا را با یا بدون کد اضافه و ویرایش کنید. با این حال، شما باید خودتان آنها را میزبانی و نصب کنید. به عنوان مثال وردپرس و گوست هستند.
اکثر سئوکاران وردپرس را توصیه می کنند – یک پلت فرم خود میزبانی و منبع باز. SEO ها آن را ترجیح می دهند زیرا قابل تنظیم است—شما می توانید کد را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید.
اما این بدان معنا نیست که برای استفاده از وردپرس باید فنی باشید. میلیونها افزونه وجود دارد که میتوانید نصب کنید و همه کارها را برای شما انجام میدهند. این شامل افزونه های سئو نیز می شود.
برای استفاده از وردپرس نیازی به کدنویسی ندارید.
بیشتر خواندن
سئوی وردپرس: 20 نکته و بهترین روش
3. یک میزبان انتخاب کنید
اگر از راه حل خود میزبانی مانند WordPress.org استفاده می کنید، به یک میزبان وب نیاز دارید. ما مورد خاصی برای توصیه نداریم. اما همانطور که در حال بررسی گزینه های خود هستید، به دنبال سه S باشید:
امنیت – هاست ها باید گواهی SSL/TLS رایگان به شما ارائه دهند .
مکان سرور - زمان می برد تا داده ها بین سرور و بازدید کننده جابجا شوند. بنابراین بهتر است میزبانی با سرورهایی در همان کشوری انتخاب کنید که بیشتر ترافیک شما وجود دارد.
پشتیبانی - شما به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارید. قبل از ثبت نام، نظرات آنها را در انجمن هایی مانند Reddit بررسی کنید یا پشتیبانی آنها را آزمایش کنید.
4. راه اندازی برای موفقیت در سئو
شما اکنون یک وب سایت اصلی دارید که می توانید آن را پیکربندی کنید تا دوستدار سئو شوید . در ادامه آنچه باید انجام دهید این است:
کنسول جستجوی گوگل و ابزار وب مستر Ahrefs را راه اندازی کنید
برای انجام تعدادی از وظایف مهم سئو، مانند یافتن خطاهای فنی در وب سایت خود، ارسال نقشه سایت و موارد دیگر، به GSC نیاز دارید .
تنظیم آن بسیار آسان است. با حساب Google خود وارد GSC شوید. شما باید این صفحه "خوش آمدید" را ببینید:
صفحه "خوش آمدید" در کنسول جستجوی گوگل
Domain را انتخاب کنید و دامنه خود را وارد کنید. سپس از شما خواسته می شود دامنه خود را تأیید کنید. Google دستورالعمل های گام به گام صریح در مورد نحوه انجام این کار دارد:
تأیید مالکیت دامنه از طریق TXT در Google Search Console
تأیید مالکیت دامنه از طریق TXT در GSC.
تأیید مالکیت دامنه از طریق CNAME در Google Search Console
تأیید مالکیت دامنه از طریق CNAME در GSC.
اگر گیر کرده اید یا مطمئن نیستید، می توانید مقاله راهنمای Google را بررسی کنید .
پس از انجام این کار، می توانید از GSC استفاده کنید و تجزیه و تحلیل جستجوی خود را مشاهده کنید. (در حال حاضر هیچ داده ای نخواهید داشت زیرا جدید است.)
در حالی که GSC برای هر کسی که در مورد SEO جدی است غیرقابل جایگزین است، هنوز در برخی زمینه ها وجود ندارد . به عنوان مثال، فقط برخی از داده ها را در مورد کلمات کلیدی رتبه بندی وب سایت شما و سایت هایی که به شما پیوند می دهند ارائه می دهد.
برای جبران مناطق کم، باید Ahrefs Webmaster Tools (AWT) را راه اندازی کنید . این رایگان است و به شما امکان می دهد:
وب سایت خود را برای بیش از 100 مشکل سئو بررسی کنید (و نحوه رفع آنها را توضیح دهید).
وب سایت هایی که به شما لینک می دهند را ببینید.
کلمات کلیدی ارگانیک را ببینید که سایت شما برای آنها رتبه بندی می کند.
میزان ترافیک ارگانیکی که سایت شما دریافت می کند را مشاهده کنید.
و بیشتر.
برای استفاده از AWT، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. سپس وب سایت خود را اضافه و تأیید کنید. می توانید از حساب GSC خود نیز برای تأیید استفاده کنید.
وارد کردن یا اضافه کردن پروژه خود در Ahrefs Webmaster Tools
بیشتر خواندن
نحوه استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای بهبود سئو (راهنمای مبتدیان)
یک ساختار منطقی سایت ایجاد کنید
برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو باید به راحتی محتوای سایت شما را پیدا کنند.
طراحی حرفه ای وب تقریباً یک شکل هنری است که اکنون با موج تغییراتی که مردم انتظار دارند همگام است. در حالی که برخی از ویژگی ها همیشه وجود داشته اند و برخی دیگر از بین رفته اند، امسال چه کاری باید انجام دهید که وب سایت شما را واقعاً حرفه ای معرفی کند؟ وب سایت حرفه ای چیست؟ بسیاری از این چیزها برای آینده آماده می شوند زیرا مرور وب به حالت خواندن در حال حرکت می رود.
تقریباً هر وبلاگ یا مقاله ای که توصیه هایی در مورد طراحی وب حرفه ای ارائه می دهد، بهینه سازی موبایل را بیش از هر چیز ضروری می داند. وبگردی در حال حاضر به کاری تبدیل شده است که در حال حرکت و کمتر در هنگام نشستن بیکار پشت میز کار انجام می شود.
و هنگامی که این مرور انجام شد، قالب باید دقیق باشد، در غیر این صورت این خطر را دارید که مشتریان سایت شما را ببندند و به جای دیگری بروند. مردم اطلاعات را سریع و به گونه ای می خواهند که فوراً قابل خواندن باشد تا یک سایت رایانه شخصی که در قالب تلفن همراه درهم است.
برنامه نویسی وب سایت خود به گونه ای که با صفحه نمایش تلفن همراه سازگار باشد، اولویت اول شما امروز است. سپس باید روی جزئیات تمرکز کنید تا در هر قالبی جذاب به نظر برسد.
وب سایتی که امروزه خوب به نظر می رسد لزوماً به معنای جلوه های ویژه چندگانه نیست. در حالی که برخی افکتها هنوز توجه را به خود جلب میکنند، داشتن طراحی تمیز و منطقی، دارای تعادل رنگ خوب، گرافیک معنادار، به علاوه خوانایی آسان، کلید موفقیت است.
در برخی موارد، این ممکن است به معنای استفاده از اصول اولیه شدید باشد، مانند روند محبوب طراحی تخت. هر چه بیشتر بتوانید دیدگاه اصلی خود را کاهش دهید، افراد بیشتری از اقتصاد طراحی شما قدردانی خواهند کرد.
بخشی از جنبه ظاهری، ارائه یک چیدمان برجسته با قابلیت ناوبری آسان است. این به معنای منویی است که منطقی است و در مکانی محجوب در صفحه اصلی قرار می گیرد. همچنین به این معنی است که وب سایتی که بیش از حد شلوغ نیست با این همه زنگ و سوت، زمان بارگذاری را کاهش می دهد.
در عصر موبایل، سایتی که سرعت بارگذاری آهسته دارد چیز خطرناکی است و می تواند به معنای پرتاب یک کاربر ناامید از سایت شما به سمت یک رقیب باشد. در این زمینه، بهتر است انیمیشن های غیر ضروری یا هر چیز دیگری که پهنای باند بیش از حد مصرف می کند را حذف کنید.
می دانید چه می گویند، "محتوا پادشاه است." محتوایی که در سایت خود ارائه می کنید نیز تصمیم می گیرد که آیا کسی بماند یا ترک کند. امروزه کاربران به سرعت در مورد محتوا مطالعه می کنند و می توانند فوراً متوجه شوند که منسوخ شده یا خواندن آن بسیار چالش برانگیز است. ارائه محتوا در پاراگراف های کوتاه یا حتی ویدیوها بهترین راه برای ارائه اطلاعات بدون درهم ریختن آن در متن طولانی با فونت های غیرجذاب است.
همچنین به جمعیت شناسی فکر کنید و با لحنی مناسب برای آنها بنویسید و نه با لحنی خارج از یا پایین تر از لیگ آنها.
سئو همیشه مهم بوده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. امروزه سئوی تصاویر در چنین فرهنگ بصری مهم است، همانطور که اهمیت اجتناب از سئو کلاه سیاه اهمیت دارد. مورد دوم زمانی اتفاق می افتد که یک متخصص SEO را استخدام می کنید که لینک های اسپم را در وب سایت شما ایجاد می کند. با سرکوب گوگل در این مورد، حتما کارشناسان سئو را استخدام کنید که فقط به شیوه های سئو کلاه سفید پایبند هستند.
شما می توانید از آن در اینجا در EnvisionIT Solutions ، همراه با تخصص گسترده در طراحی وب برجسته اطمینان حاصل کنید . با ما تماس بگیرید تا بتوانیم وب سایتی را طراحی کنیم که مطابق با معیارهای مورد انتظار امروز باشد، به علاوه نکات تخصصی بازاریابی ورودی و پشتیبانی فناوری اطلاعات را در طول مسیر به شما ارائه دهیم.
جنبه ای که اغلب نادیده گرفته می شود، سرعت صفحه است. شما می توانید همه زنگ ها و سوت ها را داشته باشید. پاپ آپ های بازاریابی، افکت های جاوا اسکریپت عالی، منوهای موبایل فوق العاده و غیره، اما اگر صفحه وب شما دیر بارگذاری می شود، هر جنبه دیگری از وب سایت شما را نفی می کند. مردم از وبسایتهایی با بارگیری آهسته خوششان نمیآید و اگر صفحه به اندازه کافی سریع بارگیری نشود، این احتمال وجود دارد که ظرف چند ثانیه آن را ترک کنند.
اکثر صاحبان کسب و کار ارزش یک وب سایت را درک می کنند، اما همچنین برای آنها مهم است که درک کنند که همه وب سایت ها یکسان نیستند و همه وب سایت ها یکسان ایجاد نمی شوند. برای به دست آوردن نتایجی که از وب سایت خود به دنبال آن هستید، مهم است که با اطمینان از اینکه عناصر کلیدی در وب سایت شما گنجانده شده است، تا آنجا که می تواند مؤثر باشد.
در اینجا 20 ویژگی اصلی یک طراحی وب سایت موثر است.
رنگ ها منعکس کننده مشتریان هدف و مناسب شما هستند.
فونت ها به راحتی قابل خواندن و درک هستند و یک فونت امن وب است.
اندازه فونت خواندن را برای افراد 16 ساله یا 60 ساله آسان می کند.
تصاویر استفاده شده در وب سایت به انتقال پیام بازار شما کمک می کند
محتوای وب سایت شما به وضوح مشکلی را که مخاطبان با آن روبرو هستند و نحوه حل آنها را مشخص می کند.
شما گواهینامه ها و مطالعات موردی در وب سایت خود دارید.
شماره تلفن و اطلاعات تماس شما به راحتی قابل مشاهده است.
وب سایت شما بسیار بصری و آسان برای استفاده است.
وب سایت شما دعوت به اقدامات لازم را دارد
وب سایت شما راهی برای گرفتن اطلاعات تماس بازدیدکنندگان دارد تا بتوانید به پیگیری آنها ادامه دهید.
اگر وب سایت شما 20 صفحه یا بیشتر است، افزودن یک نوار جستجو برای سهولت یافتن اطلاعات برای بازدیدکنندگان، قابلیت استفاده را افزایش می دهد.
از ساختن وب سایت فلش خودداری کنید، زمان زیادی طول می کشد تا سایت بارگذاری شود و اکثر مردم رایانه ها و تلفن های هوشمند نمی توانند از فلش پشتیبانی کنند.
اندازه تصاویر را کوچک نگه دارید، تصاویر بزرگ بر زمان بارگذاری وب سایت شما تأثیر می گذارد.
طرح وب سایت و برندسازی را ثابت نگه دارید.
لوگوی خود را به صفحه اصلی پیوند دهید، مردم انتظار آن را دارند.
محتوای خود را کوتاه و دقیق نگه دارید، اما به بازدیدکنندگان این امکان را بدهید که از طریق کاغذهای سفید یا مقالات یا بروشور شرکت بیشتر بیاموزند.
از صفحه تشکر خود برای تعامل بیشتر با افرادی که فرم تماس را پر می کنند استفاده کنید.
مطمئن شوید که وب سایت شما در همه پلتفرم ها یکسان به نظر می رسد اما قبل از راه اندازی وب سایت خود، آزمایش سازگاری مرورگر را انجام دهید.
با بهینه سازی وب سایت خود برای یافتن آنلاین در جستجوها با استفاده از کلمات کلیدی، یافتن شما را برای مشتریان بالقوه آسان کنید.
اطمینان حاصل کنید که می توانید وب سایت خود را همانطور که می خواهید به روز کنید، اطلاعات قدیمی در وب سایت شما و پیشنهادات منقضی شده می توانند بازدیدکنندگان را از بین ببرند.