طراحی سایت و سئو سایت

طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت و سئو سایت

طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت

ویژگی های یک وب سایت خوب برای بازاریابی دیجیتال .


1. طراحی ساده و ناوبری آسان

ممکن است فکر کنید که یک وب سایت خلاق تر شما را از رقبایتان متمایز می کند، این تا حدودی درست است. با این حال، طراحی بیش از حد وب سایت، مشتری شما را از محصول یا خدمات شما منحرف می کند. همچنین، جستجوی اطلاعاتی که کاربر پیدا می‌کند برای کاربر سخت‌تر خواهد بود، که خطر ترک صفحه شما را افزایش می‌دهد.برای طراحی سایت در انزلی اینجا کلیک کنید

همیشه مشتری خود را هنگام طراحی وب سایت تجاری خود در نظر داشته باشید (این برای همه کیفیت ها صدق می کند). در مرتب کردن و دسته‌بندی اطلاعاتی که برای کاربرانتان مفید هستند، مانند پست‌ها و توصیه‌های اخیر، دقت ویژه ای داشته باشید. یک صفحه اصلی ساده که این جزئیات مهم را نشان می دهد کافی است تا کسب و کار شما را از دیگران متمایز کند.

این بدان معنا نیست که نمی توانید با صفحه خود خلاق باشید. برخی از صنایع خواستار طرح‌بندی ساده‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر آزادی هنری بیشتری را فراهم می‌کنند. با این گفته، همیشه به یاد داشته باشید، همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید: "مشتری اول است."

2. پاسخگویی موبایل و مرورگر

بهینه سازی وب سایت شامل سازگاری با موبایل است. بیش از 50 درصد از کاربران اینترنت با موبایل گشت و گذار می کنند و بیش از 80 درصد از رایانه به موبایل می روند. یک صفحه تجاری خوب را می توان در هر اندازه صفحه نمایش بدون تحریف تصاویر مشاهده کرد و همه دکمه های عملکرد کار می کنند. هنگامی که وب سایت شما راه اندازی شد، صفحه را در دستگاه های مختلف، تلفن های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی بررسی کنید و مطمئن شوید که همه یکسان به نظر می رسند.

به غیر از دستگاه های مختلف، وب سایت شما باید در مرورگرهای مختلف نیز کار کند. برخی از سیستم عامل ها با مرورگرهای خاص سازگار نیستند. رابط کاربری مرورگرهای رایج مانند کروم، فایرفاکس، اپرا و سافاری را بررسی کنید و صفحه خود را مطابقت دهید.

3. سرعت بارگذاری سریع

هیچ کس نمی خواهد منتظر یک سایت کند باشد. زمان بارگذاری طولانی ممکن است مشتریان شما را از کار بیاندازد و آنها را مجبور به ترک صفحه کند. یک وب سایت سریع نه تنها تجربه کاربر بلکه رتبه جستجوی شما را نیز بهبود می بخشد. بسیاری از الگوریتم های موتورهای جستجو سرعت بارگذاری صفحه وب را تشخیص می دهند، بنابراین عملکرد ضعیف صفحه می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر منفی بگذارد. برای کوتاه کردن زمان بارگذاری، می توانید فایل ها را محدود کنید یا اندازه آن را قبل از آپلود کوچکتر کنید.

4. امنیت وب سایت

اگر محصولی را در وب سایت خود می فروشید، تلاش بیشتری برای ایمن سازی وب سایت خود با گواهی SSL انجام دهید. لایه سوکت ایمن (SSL) پروتکلی است که اتصال اینترنت را ایمن نگه می دارد و از هرگونه داده حساس بین دو سیستم محافظت می کند. بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا این جنبه از صفحه خود را ایجاد کنید.

5. Call to Action را پاک کنید

بازاریابی دیجیتال فقط افزایش آگاهی از برند شما نیست، بلکه همه چیز در مورد تبدیل است. شما می خواهید مشتری شما اقدامات خاصی را انجام دهد، چه خرید محصول شما باشد و چه در مورد خدمات شما پرس و جو کند. از آنجایی که اولین جایی است که آنها به آن مراجعه می کنند، مطمئن شوید که وب سایت شما یک فراخوان برای اقدام واضح بیان می کند که مشتری شما را تشویق می کند. 

به عنوان مثال، پس از توصیف محصول خود، می توانید به آنها بگویید که چگونه می توانند کالا را خریداری کنند یا در مورد آن پرس و جو کنند. همچنین می‌توانید تماس‌های کوتاه و در عین حال متقاعدکننده‌ای برای اقدام در انتهای پست‌های وبلاگ اضافه کنید. 

6. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

یکی از کلمات کلیدی در بازاریابی دیجیتال سئو است. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به وب سایت شما کمک می کند زمانی که کاربر کلمه کلیدی مرتبط با وب سایت شما را وارد می کند، به صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برسد. در معرض دید بیشتر برند شما از مشتریان هدف قرار می گیرد. با این حال، بهینه سازی بیش از حد نیز می تواند به سئو وب سایت شما آسیب برساند. ممکن است بخواهید یک متخصص سئو استخدام کنید تا مطمئن شوید صفحه شما برای موتورهای جستجو مناسب است. 

7. بازاریابی رسانه های اجتماعی

دیجیتال مارکتینگ فقط شامل یک وب سایت نمی شود. بسیاری از مشتریان بالقوه را می توان در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مشاهده کرد و استفاده از آنها به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند. می توانید از پلتفرم های مختلفی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب استفاده کنید و آنها را در وب سایت خود ادغام کنید. حفظ حضور مداوم در رسانه های اجتماعی کمک می کند تا برند شما را در ذهن داشته باشید. همچنین این یک راه خوب برای تعامل مستقیم با مشتریان و هدایت آنها به وب سایت شما است.

8. نام تجاری و اطلاعات تماس

باز هم، ایجاد اعتماد می تواند به مشتریان در خرید محصول یا خدمات شما کمک کند. یک راه برای انجام این کار، بیان برخی از حقایق اساسی در مورد کسب و کارتان است. این ممکن است شامل چشم انداز و ماموریت کسب و کار شما یا یک داستان پس زمینه از نحوه ایجاد سرمایه گذاری خود باشد. برای کمک به مشتریان برای اینکه محصول شما را واضح تر ببینند، می توانید چندین تصویر با وضوح بالا از آن اضافه کنید. اگر در صنعت خدمات فعالیت می کنید، ممکن است بخواهید از مشتریان قبلی گواهینامه اضافه کنید. با این گفته، مطمئن شوید که این بخش را کوتاه اما مختصر بگذارید.

علاوه بر این، مطمئن شوید که اطلاعات تماس مشتریان را اضافه کنید. می توانید شماره تماس یا آدرس ایمیل اضافه کنید. برای سهولت در کار کاربر، می توانید یک بخش فرم تماس را در وب سایت خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که این جزئیات را در جایی قرار دهید که کاربر به راحتی آن را تشخیص دهد، صرف نظر از اینکه در کجای صفحه شما هستند. همچنین، پرس و جو را برای آنها آسان کنید. اعداد یا ایمیل‌ها را به‌عنوان پیوندی قرار دهید که می‌توانند روی آن کلیک کنند، نه اینکه آنها را در تصاویر قرار دهند. برای فرم های تماس، فیلدهای الزامی را که باید پر کنند محدود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.