حضور آنلاین به کسبوکار شما دید ارزشمندی میدهد، اما ایجاد یک وبسایت امن اعتماد مصرفکننده را در خرید با کسبوکار شما القا میکند. در حالی که راهاندازی یک وبسایت شرکتی میتواند باعث ایجاد آگاهی از برند و تعامل راحتتر با مشتریان شود، اولویتبندی امنیت در هنگام ساخت سایت ضروری است – در غیر این صورت، وبسایت شما میتواند مشتریان را دفع کند.
آیا برای یادگیری نحوه ایمن سازی یک وب سایت آماده هستید؟
به خواندن ادامه دهید، زیرا ما فرآیند نه مرحله ای ایجاد یک وب سایت امن برای کسب و کار شما را پوشش می دهیم.
هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی می کنید، چندین گزینه میزبانی دارید، اما هر ارائه دهنده دارای مزایای منحصر به فردی است که می تواند سایت شما را بهبود بخشد. درجه امنیت بستگی به این دارد که آیا آنها ویژگی هایی مانند فایروال برنامه وب (WAF) و حفاظت از سرویس انکار (DDoS) دارند یا خیر.
میزبان های وب تاسیس شده مانند Bluehost (که راه حل های امنیتی وب سایت را نیز ارائه می دهد ) و GoDaddy به شما امکان می دهند در مورد میزان ایمنی خود تصمیم بگیرید و این اولین حرکت در نحوه ایمن سازی یک وب سایت است.WAF یک جزء بسیار مهم است زیرا از تلاش برای نقض وب سایت شما جلوگیری می کند.
تزریق زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) و اسکریپت نویسی بین سایتی دو راهی هستند که اطلاعات شما در معرض حملات قرار می گیرد، اما WAF این مسائل جدی را زیر نظر دارد.
از دست دادن داده یا وبسایتهای خارج از کمیسیون میتوانند مشتریان بالقوه را دور کنند، اما همکاری با یک ارائهدهنده میزبانی مؤثر میتواند سایت شما را آنلاین و امن نگه دارد، که اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید یا دارای حسابهای کاربری ویژه هستید، بسیار مهم است.
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک ابزار مفید برای ساختن وب سایت شما و مدیریت محتوای آینده است و سودمندترین آنها به طور مداوم محافظت از خود را ارتقا می دهند، بر کد برنامه نظارت می کنند و فرآیندهای سریع را حفظ می کنند.
هنگام ایجاد یک وب سایت امن، به یک CMS قوی نیاز دارید . با بروز آسیبپذیریها، یک CMS مجهز میتواند از وبسایت شما دفاع کند و حداقل شکافهای امنیتی را تضمین کند. این سیستم ها برای تقویت نرم افزار خود از طریق به روز رسانی چرخه می شوند و آخرین نسخه ها می توانند به سایت شما کمک کنند تا در برابر جدیدترین نقاط ضعف و روش های هک مقاومت کند.
بسیاری از پلتفرمهای CMS محبوب، مانند جوملا و وردپرس، کاربرپسند هستند و ایمنی را تسهیل میکنند، که نصب تغییرات را نه تنها برای تیم توسعه بلکه برای کارکنان بازاریابی شما نیز راحت میکند.
در حالی که افزونهها و افزونهها میتوانند تجربه بازدیدکنندگان شما را افزایش دهند، فراوانی بیش از حد میتواند وبسایت شما را در معرض خطر قرار دهد. آنها همچنین می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند و مانع از پاسخگویی شوند.
بازرسی دوره ای افزونه و افزونه می تواند احتمال نقص اضافی را کاهش دهد. چه این افزودنیها از CMS شما باشند یا یک شخص ثالث، بررسی شهرت، جزئیات و تاریخچه بازبینی افزونهها و افزونهها ضروری است.
درست مانند CMS، این لوازم جانبی وب سایت نیاز به نگهداری و نگهداری منظم دارند.
مکانیسمهای دفاعی آنها در برابر باگها فقط به اندازه توسعه آنها خوب است .
اگر آنها قدیمی شوند، کسب و کار شما را در معرض خطرات امنیتی قرار می دهند. همچنین میتوانید از افزونههای امنیتی خاص که ویروسها را محدود میکنند، استفاده کنید. افزونه های وردپرس مانند Wordfence Security یا Sucuri Security می توانند نفوذ را کاهش دهند و به شما در سفر خود برای یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت ایمن کمک کنند.
در کسب و کار شما، پرسنل مختلف می توانند تخصص خود را به سایت شما کمک کنند، اما سطوح مختلف کنترل می تواند به شما کمک کند بر رفتار آنها نظارت داشته باشید و از وب سایت خود محافظت کنید. محدود کردن مجوز برای مناطق خاصی از وب سایت یا اقدامات می تواند از خطاها و خرابی ها جلوگیری کند.
ورود به سیستم جداگانه برای کارمندان یک راه ارزشمند برای مدیریت ترفندها و انتشار محتوایی است که می تواند اشتباهات را دفع کند. صاحبان مشاغل و رده های بالاتر می توانند حداکثر امتیازات را داشته باشند که مسئولیت تغییرات وب سایت را به عهده آنها می گذارد.
این رویکرد می تواند حضور آنلاین کسب و کار شما را حفظ کند و از شکست های ویرانگر جلوگیری کند.
گذرواژههای ناکافی اغلب باعث نقض دادههای آنلاین میشوند و این میتواند به شدت کسبوکارها را مختل کند. با وجود طیف وسیعی از پرسنل که در وب سایت شما همکاری می کنند، تعیین روش های رمز عبور ضروری است. متخصصان امنیت سایبری پیشنهاد می کنند که کاربران باید از تعداد متنوعی از رمزهای عبور در سیستم عامل ها استفاده کنند.
برای متمایز کردن گذرواژههای وبسایت کسبوکارتان، میتوانید رمزهای عبور اصلی را با نمادها، حروف و اعداد مختلف انتخاب کنید.
احراز هویت دو مرحله ای (2FA) یکی دیگر از تکنیک های غربالگری برای جلوگیری از هکرها است. عامل دوم مانند کد اضافی می تواند کاربران تایید شده را بهتر شناسایی کند و بسیاری از پلتفرم های CMS این ویژگی را در اقدامات امنیتی خود لحاظ می کنند.
حضور آنلاین به کسبوکار شما دید ارزشمندی میدهد، اما ایجاد یک وبسایت امن اعتماد مصرفکننده را در خرید با کسبوکار شما القا میکند. در حالی که راهاندازی یک وبسایت شرکتی میتواند باعث ایجاد آگاهی از برند و تعامل راحتتر با مشتریان شود، اولویتبندی امنیت در هنگام ساخت سایت ضروری است – در غیر این صورت، وبسایت شما میتواند مشتریان را دفع کند.
آیا برای یادگیری نحوه ایمن سازی یک وب سایت آماده هستید؟