حضور آنلاین به کسبوکار شما دید ارزشمندی میدهد، اما ایجاد یک وبسایت امن اعتماد مصرفکننده را در خرید با کسبوکار شما القا میکند. در حالی که راهاندازی یک وبسایت شرکتی میتواند باعث ایجاد آگاهی از برند و تعامل راحتتر با مشتریان شود، اولویتبندی امنیت در هنگام ساخت سایت ضروری است – در غیر این صورت، وبسایت شما میتواند مشتریان را دفع کند.
آیا برای یادگیری نحوه ایمن سازی یک وب سایت آماده هستید؟
به خواندن ادامه دهید، زیرا ما فرآیند نه مرحله ای ایجاد یک وب سایت امن برای کسب و کار شما را پوشش می دهیم.
هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی می کنید، چندین گزینه میزبانی دارید، اما هر ارائه دهنده دارای مزایای منحصر به فردی است که می تواند سایت شما را بهبود بخشد. درجه امنیت بستگی به این دارد که آیا آنها ویژگی هایی مانند فایروال برنامه وب (WAF) و حفاظت از سرویس انکار (DDoS) دارند یا خیر.
میزبان های وب تاسیس شده مانند Bluehost (که راه حل های امنیتی وب سایت را نیز ارائه می دهد ) و GoDaddy به شما امکان می دهند در مورد میزان ایمنی خود تصمیم بگیرید و این اولین حرکت در نحوه ایمن سازی یک وب سایت است.WAF یک جزء بسیار مهم است زیرا از تلاش برای نقض وب سایت شما جلوگیری می کند.
تزریق زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) و اسکریپت نویسی بین سایتی دو راهی هستند که اطلاعات شما در معرض حملات قرار می گیرد، اما WAF این مسائل جدی را زیر نظر دارد.
از دست دادن داده یا وبسایتهای خارج از کمیسیون میتوانند مشتریان بالقوه را دور کنند، اما همکاری با یک ارائهدهنده میزبانی مؤثر میتواند سایت شما را آنلاین و امن نگه دارد، که اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید یا دارای حسابهای کاربری ویژه هستید، بسیار مهم است.
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک ابزار مفید برای ساختن وب سایت شما و مدیریت محتوای آینده است و سودمندترین آنها به طور مداوم محافظت از خود را ارتقا می دهند، بر کد برنامه نظارت می کنند و فرآیندهای سریع را حفظ می کنند.
هنگام ایجاد یک وب سایت امن، به یک CMS قوی نیاز دارید . با بروز آسیبپذیریها، یک CMS مجهز میتواند از وبسایت شما دفاع کند و حداقل شکافهای امنیتی را تضمین کند. این سیستم ها برای تقویت نرم افزار خود از طریق به روز رسانی چرخه می شوند و آخرین نسخه ها می توانند به سایت شما کمک کنند تا در برابر جدیدترین نقاط ضعف و روش های هک مقاومت کند.
بسیاری از پلتفرمهای CMS محبوب، مانند جوملا و وردپرس، کاربرپسند هستند و ایمنی را تسهیل میکنند، که نصب تغییرات را نه تنها برای تیم توسعه بلکه برای کارکنان بازاریابی شما نیز راحت میکند.
در حالی که افزونهها و افزونهها میتوانند تجربه بازدیدکنندگان شما را افزایش دهند، فراوانی بیش از حد میتواند وبسایت شما را در معرض خطر قرار دهد. آنها همچنین می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند و مانع از پاسخگویی شوند.
بازرسی دوره ای افزونه و افزونه می تواند احتمال نقص اضافی را کاهش دهد. چه این افزودنیها از CMS شما باشند یا یک شخص ثالث، بررسی شهرت، جزئیات و تاریخچه بازبینی افزونهها و افزونهها ضروری است.
درست مانند CMS، این لوازم جانبی وب سایت نیاز به نگهداری و نگهداری منظم دارند.
مکانیسمهای دفاعی آنها در برابر باگها فقط به اندازه توسعه آنها خوب است .
اگر آنها قدیمی شوند، کسب و کار شما را در معرض خطرات امنیتی قرار می دهند. همچنین میتوانید از افزونههای امنیتی خاص که ویروسها را محدود میکنند، استفاده کنید. افزونه های وردپرس مانند Wordfence Security یا Sucuri Security می توانند نفوذ را کاهش دهند و به شما در سفر خود برای یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت ایمن کمک کنند.
در کسب و کار شما، پرسنل مختلف می توانند تخصص خود را به سایت شما کمک کنند، اما سطوح مختلف کنترل می تواند به شما کمک کند بر رفتار آنها نظارت داشته باشید و از وب سایت خود محافظت کنید. محدود کردن مجوز برای مناطق خاصی از وب سایت یا اقدامات می تواند از خطاها و خرابی ها جلوگیری کند.
ورود به سیستم جداگانه برای کارمندان یک راه ارزشمند برای مدیریت ترفندها و انتشار محتوایی است که می تواند اشتباهات را دفع کند. صاحبان مشاغل و رده های بالاتر می توانند حداکثر امتیازات را داشته باشند که مسئولیت تغییرات وب سایت را به عهده آنها می گذارد.
این رویکرد می تواند حضور آنلاین کسب و کار شما را حفظ کند و از شکست های ویرانگر جلوگیری کند.
گذرواژههای ناکافی اغلب باعث نقض دادههای آنلاین میشوند و این میتواند به شدت کسبوکارها را مختل کند. با وجود طیف وسیعی از پرسنل که در وب سایت شما همکاری می کنند، تعیین روش های رمز عبور ضروری است. متخصصان امنیت سایبری پیشنهاد می کنند که کاربران باید از تعداد متنوعی از رمزهای عبور در سیستم عامل ها استفاده کنند.
برای متمایز کردن گذرواژههای وبسایت کسبوکارتان، میتوانید رمزهای عبور اصلی را با نمادها، حروف و اعداد مختلف انتخاب کنید.
احراز هویت دو مرحله ای (2FA) یکی دیگر از تکنیک های غربالگری برای جلوگیری از هکرها است. عامل دوم مانند کد اضافی می تواند کاربران تایید شده را بهتر شناسایی کند و بسیاری از پلتفرم های CMS این ویژگی را در اقدامات امنیتی خود لحاظ می کنند.
حضور آنلاین به کسبوکار شما دید ارزشمندی میدهد، اما ایجاد یک وبسایت امن اعتماد مصرفکننده را در خرید با کسبوکار شما القا میکند. در حالی که راهاندازی یک وبسایت شرکتی میتواند باعث ایجاد آگاهی از برند و تعامل راحتتر با مشتریان شود، اولویتبندی امنیت در هنگام ساخت سایت ضروری است – در غیر این صورت، وبسایت شما میتواند مشتریان را دفع کند.
آیا برای یادگیری نحوه ایمن سازی یک وب سایت آماده هستید؟
در زمینه سئو، بک لینک نوعی تصدیق اقتدار و دانش یک سایت دیگر است. وقتی سایت دیگری به سایت شما لینک میدهد، به بازدیدکنندگان و ترافیک خود به شما اعتماد میکند. آنها به مخاطبان ارزشمند خود می گویند که اگر می خواهند در مورد موضوع خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنند، شما منبع خوبی برای آنها هستید..برای مشاوره سئو سایت در رامسر اینجا کلیک کنید
بک لینک های با ارزش لینک هایی هستند که از وب سایت های با کیفیت می آیند. تجزیه و تحلیل این بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند سایت شما چقدر معتبر است.
در اینجا شش مرحله برای نحوه دریافت بک لینک آورده شده است :
لینک های باکیفیت ارزش زیادی برای صاحبان سایت دارند. آنها به ایجاد اعتبار کمک میکنند تا Google بداند که میتواند به وبسایت شما اعتماد کند، بنابراین رتبه شما را بالا میبرد و احتمالاً به به دست آوردن کادر پاسخ سریع کمک میکند . آنها همچنین می توانند به جذب ترافیک بیشتر به سایت شما کمک کنند، زمانی که افراد روی پیوندهای سایر وب سایت ها کلیک می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. ایجاد این لینک ها کار می خواهد، اما زمانی که این مراحل را دنبال کنید، می توانید قدرت بک لینک را برای شما کارساز کنید.
موتورهای جستجو همیشه به دنبال راه هایی هستند تا بفهمند سایت شما چقدر معتبر است و آیا مردم به اطلاعاتی که منتشر می کنید اعتماد دارند یا خیر. بک لینک ها به طور منظم توسط الگوریتم ها به عنوان عاملی در تعیین ارزش وب سایت شما مشاهده می شوند.
گوگل بک لینک های سایت های با کیفیت را به عنوان نشانه ای از این که این سایت با کیفیت و قابل اعتماد دیگری است تعبیر می کند. بنابراین، ایجاد یک پروفایل بک لینک خوب می تواند به افزایش رتبه شما در SERP کمک کند.
بک لینک ها همچنین می توانند به شما در افزایش ترافیک کمک کنند، به خصوص اگر بک لینک های باکیفیت باشند . همانطور که افراد بیشتری به سایت شما پیوند می زنند، بازدیدکنندگانی خواهید داشت که از این ویژگی های مختلف وب دیگر می آیند و علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد موضوع مورد نظر هستند. این امر آگاهی از برند شما را افزایش می دهد و می تواند رتبه شما را از طریق ترافیک و نرخ تعامل بالاتر افزایش دهد.
همانطور که گوگل میخواهد بک لینکهای با کیفیت بالا را از سایتهای با کیفیت بالا ببیند، همچنین نمیخواهد لینکهایی را از سایتهای اسپم و با کیفیت پایین ببیند. اگرچه مشخص نیست که آیا این پیوندها واقعاً می توانند به رتبه سایت آسیب برسانند یا خیر، توصیه می شود هر پیوندی را که نمی خواهید در نمایه بک لینک شما قرار داده شود، رد کنید. با رد کردن پیوندها، به گوگل اطلاع می دهید که هیچ بخشی از آنها را نمی خواهید.
هیچ چیز به اندازه یک وب سایت با طراحی ضعیف، کاربر را خسته نمی کند.
در آن شکی نیست!
در واقع، 38.5 درصد از کاربران یک کسب و کار را بر اساس ظاهر وب سایت آن در نگاه اول قضاوت می کنند. بله درست شنیدید اگر محتوا پادشاه باشد، طرح به وضوح ملکه است.
و نتیجه؟
اندازه بازار صنعت خدمات طراحی وب 11.0 میلیارد دلار در سال 2023 است (بر اساس درآمد سنجیده می شود). ما در تلاش بودیم تا تجزیه و تحلیل کنیم که چرا این صنعت دیوانهوار در حال رشد است و آمارهای کلی طراحی وب را پیدا کردیم که فقط ذهن ما را متحیر کرد.
اجازه دهید آنچه را که پیدا کردیم به شما نشان دهیم…….
آیا اخیراً متوجه چیز جالبی شده اید؟
گوگل به شدت از وب سایت های سازگار با موبایل حمایت می کند. این فقط به این دلیل نیست که کسبوکارها نیز تمرکز خود را بر ایجاد تجربههای روان وبسایت تلفن همراه تغییر میدهند. این آمار طراحی وب پاسخگو تصویر واضحی از جهان در حال حاضر اولین تلفن همراه ارائه می دهد…….
با گذشت زمان، ترجیح برای طراحی وب سایت نیز تغییر کرد. مردم در ظاهر ساده و ساده (و در عین حال جسورانه) وب سایت غرق می شوند. در اینجا آماری وجود دارد که ثابت می کند تغییر روی سادگی و مینیمالیسم تغییر کرده است….
باور کنید یا نه، صنعت طراحی وب سایت عظیم است.
و خبر خوب برای شما این است…….
رشد مداوم اینترنت و فناوری آن را به یکی از پرسودترین صنایع در حال حاضر تبدیل کرده است. بنابراین، یک چیز مطمئن است - تقاضا برای خدمات طراحی وب حرفه ای همچنان در حال افزایش است.
آمار کاربران وب سایت را فراموش نکنیم……. تقریباً 2 میلیارد وب سایت در اینترنت وجود دارد .
ما هنوز به پایان نرسیدهایم، به ما اجازه دهید آخرین آمار روند طراحی وب را همراه با نمای کلی رشد صنعت به شما نشان دهیم.
تجارت الکترونیک جهانی از 15 درصد کل خرده فروشی در سال 2019 به 21 درصد در سال 2021 رسید.
…….. (با تشکر از همه گیری!)
و ما می توانیم یک چیز را شرط بندی کنیم - سرعت آن به این زودی ها کاهش نمی یابد. و طراحی وب سایت نقش کلیدی در فروش کلی تجارت الکترونیک B2B ایفا می کند. دلیل؟ احتمالاً پذیرش گسترده تلفن های هوشمند و دسترسی به اینترنت است.
مزایای کسب و کار تجارت الکترونیک زیر آمار طراحی وب سایت باید به شما ایده بهتری بدهد که چرا بازاریابان از هزینه کردن هزاران دلار برای طراحی وب بدشان نمی آید.
UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربر) دو رکن اصلی طراحی وب سایت هستند.
در اینجا دلیل آن است:
شعار اصلی طراحی وب UI/UX ایجاد یک وب سایت به گونه ای است که بهترین تجربه مثبت را به کاربر ارائه دهد. بیایید ببینیم این عناصر بصری و تعاملی در واقع چقدر مهم هستند…..
هر ثانیه یک تفاوت ایجاد می کند!
درست است!
سرعت وب سایت بزرگترین شکست در سال های اخیر است. از نرخ تبدیل گرفته تا فاکتور رتبه بندی، نادیده گرفتن این واقعیت برای هر کسب و کاری بسیار جذاب خواهد بود. به خصوص اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید، هر نانو ثانیه می تواند بر نرخ پرش شما تأثیر بگذارد.
به طور متوسط، یادگیری SEO برای مبتدیان چهار تا شش ماه طول می کشد. زمان واقعی به تلاش و زمانی که اختصاص می دهید بستگی دارد. با توجه به تجربه من، اگر از یک برنامه یادگیری قوی پیروی کنید و تلاش لازم را انجام دهید، می توانید اصول اولیه را در چند ماه بیاموزید.
به خاطر داشته باشید که یادگیری تئوری سئو به شما می گوید که چه کاری باید انجام دهید تا وب سایت خود را سئو دوستانه کنید، اما این نحوه استفاده از اصول سئو در عمل است که در رتبه بندی و ترافیک شما تفاوت ایجاد می کند.
در این دوره، بیشتر وقت شما صرف تمرین سئو می شود و صرفاً به مطالعه تئوری نمی پردازد.
دلیل اینکه من چهار تا شش ماه را به عنوان حداقل دوره در نظر گرفتم این است که زمان می برد تا سئو کار کند، و ممکن است مجبور شوید چند ماه (یا بیشتر) صبر کنید تا تأثیر تغییرات مرتبط با سئو را بر روی یک وب سایت ببینید.
در بالا اشاره کردم که یکی از بهترین راهها برای یادگیری هرچه سریعتر سئو، پیروی از یک برنامه آموزشی است که دقیقاً همان چیزی است که در ادامه خواهید خواند. در اینجا نموداری است که فرآیند یادگیری SEO را نشان می دهد.
سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است و از آنجایی که کل فرآیند به نحوه افزایش دید وب سایت در موتورهای جستجو مربوط می شود، دانستن نحوه عملکرد موتورهای جستجو منطقی است .
به طور خلاصه، موتورهای جستجو یک فرآیند سه مرحله ای را دنبال می کنند: خزیدن، نمایه سازی و رتبه بندی.
از منظر سئو، مهم است که اطمینان حاصل شود که خزندهها میتوانند بدون مشکل به محتوای شما دسترسی داشته باشند و سیگنالهای مناسبی را به الگوریتمهای رتبهبندی میدهید تا بتوانند محتوای شما را بفهمند.
به یاد داشته باشید که کل فرآیند بدون دخالت انسان انجام می شود، بنابراین این مسئولیت شماست که کار موتورهای جستجو را تا حد امکان روان کنید.
خواندن راهنماهای مرتبط زیر و تماشای ویدیو را به شدت توصیه می کنم. آنها به شما ایده بسیار خوبی از نحوه برخورد موتورهای جستجو به خزیدن، نمایه سازی و رتبه بندی وب سایت ها در نتایج خود می دهند.
قبل از پرداختن به اصول سئو، باید در ذهن خود روشن باشید که نقش سئو در بازاریابی دیجیتال چیست.
سئو بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو است . SEM فرآیند دریافت ترافیک از موتورهای جستجو به صورت ارگانیک (از طریق SEO) یا با استفاده از تبلیغات جستجوی پولی است.
SEM یکی از کانال های موجود در بازاریابی دیجیتال است. کانال های دیگر عبارتند از بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و غیره.
بنابراین، سئو همان تبلیغات پولی نیست و تنها جزء بازاریابی موتورهای جستجو نیست.
گام بعدی این است که بفهمیم هنگام بحث در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو منظورمان چیست و چرا این یک فرآیند مهم برای هر وب سایتی است.
سئو را میتوان به عنوان مجموعهای از قوانینی که میتوانید در یک وبسایت اعمال کنید، تعریف کرد تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) برای کلمات کلیدی مرتبط در جایگاههای برتر ظاهر شود.
چرا این مهم است؟
اکثر ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت هایی می رود که در 5 موقعیت اول نتایج جستجو ظاهر می شوند.
این بدان معناست که اگر میخواهید از گوگل و سایر موتورهای جستجو ترافیک دریافت کنید، وبسایت شما باید در رتبههای برتر برای عبارات جستجویی که برای کسب و کار شما مهم هستند ظاهر شود .
اکنون که می دانید سئو چیست، قدم بعدی این است که یاد بگیرید چگونه کار می کند.
بیش از 255 فاکتور رتبه بندی سئو برای بهینه سازی یک وب سایت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و برای سهولت در ارجاع، آنها به تعدادی فرآیند فرعی تقسیم می شوند.
هر فرآیند فرعی مسئول تعدادی از قوانین سئو است.
مهمترین آنها عبارتند از:
وقتی به این نقطه رسیدید، باید بدانید که همه چیز در سئو با یک کلمه کلیدی شروع می شود.
کلمات کلیدی سئو عبارتهای جستجویی هستند که کاربران در موتور جستجویی که برای یک وبسایت خاص مهم هستند تایپ میکنند.
هنگامی که مرحله فنی سئو را پشت سر گذاشتید، که مربوط به تنظیمات مربوط به زیرساخت است، سایر مراحل سئو به شدت با کلمات کلیدی مرتبط هستند.
فرآیندی که برای یافتن اینکه کدام کلمات کلیدی را در محتوای خود هدف قرار دهید، تحقیق کلمات کلیدی نامیده می شود.
بنابراین، تسلط بر تحقیقات کلمات کلیدی بخشی جدایی ناپذیر از برنامه یادگیری SEO شما است.
مرحله بعدی به اندازه گیری عملکرد سئو مربوط می شود. این بسیار مهم است زیرا اگر ندانید چه چیزی را اندازه گیری کنید و چه KPIهایی را تجزیه و تحلیل کنید، نمی دانید که آیا کمپین های سئو شما موفق هستند یا خیر.
برای اندازه گیری عملکرد سئو، باید یاد بگیرید که چگونه از دو ابزار مهم استفاده کنید: کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس.
کنسول جستجوی گوگل (GSC) به شما اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما در گوگل می دهد. می توانید ببینید کدام صفحات از گوگل ترافیک دریافت می کنند و برای کدام کلمات کلیدی.
گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که کاربران پس از بازدید از وب سایت شما چه می کنند. می توانید دریابید که آنها از کدام صفحات بازدید می کنند، مدت زمان ماندن آنها در یک صفحه و تعدادی معیارهای مفید دیگر.
آخرین اما نه کم اهمیت، وقت آن است که سئو را به کار بگیرید. این تنها راه برای تأیید آنچه در مراحل بالا آموخته اید است.
بهترین رویکرد برای مبتدیان این است که موضوعی را انتخاب کنند که به آن علاقه دارند و یک وبلاگ راه اندازی کنند.
لازم نیست چیزی شیک یا خیلی محبوب باشد، فقط موضوعی را که خوب می دانید انتخاب کنید، یک وب سایت راه اندازی کنید و شروع به بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو کنید.
در این مرحله، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برخی از راهنماها را مجدداً مشاهده کنید و به خود یادآوری کنید که چگونه تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید، چگونه عنوان صفحه خود را بهینه کنید، چگونه بررسی کنید که ربات های جستجو می توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند و بسیاری موارد دیگر. .
برای جلوگیری از گم شدن، بهتر است یک برنامه عملیاتی ایجاد کنید و از چک لیست هایی استفاده کنید تا به شما کمک کند تا کارهایی را که باید در هر مرحله انجام دهید پیگیری کنید. دو راهنمای زیر به شما نحوه انجام این کار را دقیقاً نشان می دهند.
همانطور که در طرح یادگیری بالا مشاهده کردید، مفاهیم سئو زیادی برای تسلط بر آن وجود دارد، و چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، و داشتن همه چیزهایی که باید در یک مکان بدانید می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند.
یک راه کارآمد برای گسترش دانش سئو، ثبت نام در دوره سئو است. یک دوره خوب سئو اصول اولیه سئو و مفاهیم پیشرفته تر را به شما آموزش می دهد. با مثالهای واقعی مرتبط و دستورالعملهای آسان برای دنبال کردن، میتواند فرآیند یادگیری را آسانتر و سریعتر کند.
گواهینامه های SEO - این لیست شامل 10 بهترین گواهینامه SEO است که می توانید امروز در آنها ثبت نام کنید. همه دوره ها دارای گواهینامه سئو هستند که اگر قصد دنبال کردن یک شغل سئو را دارید می تواند بسیار مفید باشد .
دوره های آموزشی SEO – فهرستی از منابع رایگان که می تواند به شما در شروع کار با سئو کمک کند.
دوره های سئو گوگل - با برنامه های آموزشی رسمی گوگل سئو سئو را بیاموزید.
یادگیری نحوه انجام سئو به تنهایی امکان پذیر است، لازم نیست متخصص یا متخصص سئو باشید.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که خود را متقاعد کنید که سئو کار سختی نیست. اگر دیگران می توانند این کار را انجام دهند، شما نیز می توانید. تنها چیزی که لازم است، تمایل به یادگیری و زمان است.
اگر چیزی نمی دانید، استرس نداشته باشید، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اما با رویکرد درست، می توانید در کمتر از 6 ماه به آن برسید.
ثبت نام در یک دوره خوب SEO موثرترین راه برای آموزش سئو به خودتان است.
دورههای خوب پولی هستند، اما سرمایهگذاری کوچکی که انجام میدهید باعث صرفهجویی در وقت و ناامیدی شما میشود تا اینکه بخواهید به تنهایی و بدون راهنمایی سئو را یاد بگیرید.