طراحی سایت و سئو سایت

طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت و سئو سایت

طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت

10 عنصر مزاحم طراحی وب برای خلاص شدن از شر کاربران

صاحبان وب‌سایت‌ها و بازاریابان آنلاین به طور سنتی تلاش می‌کنند تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند ، روی قابلیت استفاده از سایت خود کار کنند، سازگار با موبایل باشند ، و سعی می‌کنند با طراحی زیبا در تمام جزئیات، از جمله حتی صفحات جذاب 404 ، چشمان مخاطبان خود را خشنود کنند . سر و صدا چیست؟ مشتریان بیش از حد - مشکلات بیش از حد! بنابراین، 10 عنصر طراحی وب را کشف کنید که به عنوان راه های مطمئنی برای آزار دادن و در نهایت خلاص شدن از شر کاربران شما عمل می کند.

اگرچه ممکن است همه چیز طعنه آمیز به نظر برسد، به نظر می رسد این تأثیری است که این ویژگی های طراحی در بسیاری از وب سایت ها ایجاد می کنند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که مال شما در میان آنها نیست ؛) خوب، بیایید به دنیای نمونه های طراحی بد و هنر آزاردهنده بودن برای مخاطبان خود بپردازیم.

NB. استفاده از تنها یکی از این عناصر طراحی ممکن است برای آزار کامل مخاطبان شما کافی نباشد. برای جلوه بیشتر، ترکیبی از آنها را اعمال کنید!

عناصر طراحی کنید تا از شر کاربران خود خلاص شوید

  • شیدایی پاپ آپ

یک روش مطمئن برای اینکه مخاطبان شما واقعاً از شما متنفر شوند این است که در همه جا پنجره های بازشو قرار دهید - هر چه بیشتر، بهتر - و بازدیدکنندگان وب سایت خود را در هر مرحله آزار دهند. مانند ادویه در یک ظرف، پاپ آپ ها (معروف به پنجره های مدال) تنها زمانی می توانند کار خود را به خوبی انجام دهند که به اندازه کافی و کم استفاده شوند. اگر قول می‌دهید که این ایده را در ذهن داشته باشید، می‌توانید آموزش‌های عمیق ما را در مورد ایجاد پنجره‌های بازشو در دروپال 7 و دروپال 8 بررسی کنید ! همچنین می‌توانید بینش ما را در مورد آزاردهنده‌تر کردن صفحات فشرده پاپ‌آپ بخوانید .

  • فلش تبلیغات

در مجموعه عناصر آزاردهنده طراحی وب، مواردی وجود دارند که حتی بر صبورترین کاربران نیز تأثیری منحرف کننده، حواس پرتی یا آزاردهنده ایجاد می کنند. مهمترین آنها تبلیغات چشمک زن و چشمک زن هستند که با رنگ های بسیار روشن پر شده اند.

  • محتوای پاورقی در حال فرار است

در اینجا راهی برای از دست دادن صبر مشتری و از دست دادن مشتری شما وجود دارد. این را می توان از طریق استفاده غیر دقیق از اسکرول بی نهایت (معروف به پیمایش بی پایان) انجام داد. این به طور کلی یک تکنیک طراحی خوب است که به آرامی بخش جدیدی از محتوا را زمانی که کاربر به پایان محتوای قبلی می رسد آپلود می کند. با این حال، اگر محتوای زیادی برای پیمایش وجود دارد، آیا مشتریان واقعاً باید یک سفر طولانی را برای دیدن پاورقی شما طی کنند، به خصوص اگر بخواهند اطلاعات تماس شما را سریع دریافت کنند؟

  • کنتراست ضعیف، رنگ های ناخوشایند

خیلی کم، درست مانند کنتراست زیاد، و همچنین طرح های رنگی ناخوشایند، احتمالاً همان اثر خسته کننده را روی چشم ها می گذارد. مهم نیست که محتوای شما چقدر ارزشمند است، چشم ها برای هر کاربری ارزش بیشتری دارند، بنابراین اغلب با خروج آنها از وب سایت به پایان می رسد.

  • بسیاری از فونت های مختلف

فونت های زیاد باعث می شود متن کمتر قابل خواندن باشد، سردرگمی و تصور یک وب سایت درهم و برهم ایجاد می کند. "خیلی زیاد" در اینجا به معنای بیش از دو یا سه است.

  • PDF به جای صفحات واقعی

PDF های به ظاهر بی گناه در لیست عناصر طراحی مزاحم چه می کنند؟ هیچی، اگر جایگزین همه محتوا نشود. فایل‌های PDF برای گواهی‌ها یا سایر گواهی‌ها و همچنین برخی کتاب‌های الکترونیکی یا کاغذهای سفید مناسب هستند. تمام محتواهای دیگر باید به صفحات واقعی متعهد شوند - اگرچه ممکن است یک معادل PDF برای دانلود نیز داشته باشند.

  • بلوک های متن بسیار بزرگ

خواندن تکه های بزرگ و بدون وقفه متن سخت است، به خصوص به این دلیل که کاربران اینترنت همیشه در حال فرار هستند و برای خواندن رمان برنامه ریزی نمی کنند. پاراگراف ها، زیرعنوان ها و تصاویر، تقسیم اطلاعات به بلوک ها و سایر راه حل های طراحی می تواند وضعیت را تغییر دهد.

  • تصاویر استوک عمومی

مردم هرگز باور نخواهند کرد که گروهی از افراد زیبا با لبخند هالیوودی، به امید شادی و تکان دادن چمدان های خود در هوا، تیم واقعی شما هستند. آنها ممکن است این تصاویر را در جایی دیده باشند - حدود یک میلیون بار. برعکس، عکس های واقعی و تصاویر منحصر به فرد باعث ایجاد اعتماد و احترام می شود.

  • فراخوان‌های نامشخص برای اقدام

"خوب، محصول شما خوب به نظر می رسد، اما در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهم؟ مشخص نیست کجا کلیک کنم و من فرصتی برای بررسی آن ندارم، پس خداحافظ!». متأسفانه، کاربران اغلب در سایت‌هایی که طراحی ضعیفی دارند این فکر را می‌کنند.

  • پخش خودکار فیلم ها و صداهای پس زمینه

تأثیر منفی پخش خودکار ویدیوها امروزه محل بحث در بین متخصصان طراحی وب است. با این حال، مردم اغلب در حالی که به موسیقی خود گوش می دهند، یا در حالی که فقط از سکوت لذت می برند، وب را مرور می کنند، بنابراین به آنها حق انتخاب برای شروع یک ویدیو بدهید. یک افکت آزاردهنده به‌ویژه توسط سطح بلندی صدا یا صداهای خشن ایجاد می‌شود که کاربران باید مستقیماً از طریق هدفون خود در گوش خود بشنوند.

صدا ممکن است شامل موسیقی زیبا باشد، اما با هر بار مرور یک وب سایت، جلوه های دلپذیر کاهش می یابد. علاوه بر این، عناصر پخش خودکار می توانند بیش از حد بارگیری شوند، به خصوص وقتی صحبت از دستگاه های تلفن همراه می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد