ویدئو به یک جزء حیاتی از یک استراتژی دیجیتال یکپارچه تبدیل شده است. در واقع، 85 درصد از بازاریابان می گویند که ویدئو روشی موثر برای جلب توجه آنلاین است و ویدئو به یکی از راه های کلیدی برای مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات تبدیل شده است. با این حال، صحبت از جلب توجه شد: چگونه مطمئن می شوید که ویدیوی شما در وهله اول پیدا می شود؟ اینجا جایی است که سئو برای ویدیو وارد می شود. بسیاری از بازاریابان مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند، اما پیشنهاد می کنیم این نکات سریع را دنبال کنید تا به ویدیوهای شرکت حقوقی خود کمک کنید بیشتر دیده شوند.
سئوی ویدیو به سادگی عمل بهینه سازی ویدیوهای شرکت شما است تا بتوان آنها را به صورت آنلاین در موتورهای جستجو پیدا کرد. تاکتیک های مختلفی وجود دارد که شرکت ها می توانند از آنها برای کمک به رتبه بندی ویدیوهای خود استفاده کنند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.
اگرچه امکان میزبانی محتوای ویدیویی خود وجود دارد (و انجام این کار کمی استقلال بیشتری به شما میدهد)، اما میتواند بر سیستم شما مالیات بگذارد و اغلب ارزش این مشکل را ندارد. با این حال، می توانید به یک پلتفرم شخص ثالث تکیه کنید و چندین مورد برای انتخاب وجود دارد. یوتیوب رایج ترین و دارای بزرگترین پایگاه کاربر (و رایگان است). گزینه های رایگان دیگر عبارتند از Dailymotion یا Vimeo . گزینههای پولی معمولاً برای سازندگان محتوای با تجربهتر که به ویژگیهای پیشرفته نیاز دارند، منطقی است. به انتخاب هایی مانند Brightcove یا Dacast نگاه کنید . هنگامی که هاستینگ را مشخص کردید، می توانید به سمت تاکتیک های خاص سئو حرکت کنید .
پس از آپلود ویدیوی خود، این فرصت را خواهید داشت که قطعات خاصی را سفارشی کنید که به بینندگان احتمالی نشان داده می شود. صرف زمان برای تنظیم این عناصر می تواند به شما کمک کند تا بازدیدهای بیشتری داشته باشید و سئو را بهبود بخشید.
گنجاندن رونوشت ویدیوی شما فرصتی عالی برای درج کلمات کلیدی است . کلمات کلیدی جزء ضروری هر استراتژی سئو هستند. بسیاری از افراد کار بسیار خوبی در ترکیب کلمات کلیدی در عنوان و توضیحات ویدیو انجام می دهند اما رونوشت را فراموش می کنند. رونوشت ابزاری موثر برای ایجاد ترافیک و بازدید است. به این دلیل که هر کلمه در فایل های SRT ویدیوی شما (شامل زیرنویس یا متن زیرنویس) توسط ربات ها در نظر گرفته می شود. کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محتوای شما به درستی طبقه بندی شده است. میتوانید با اجرای نرمافزار تشخیص گفتار بر روی محتوای خود، رونوشتها را بهطور خودکار ایجاد کنید، یا میتوانید آنها را بهصورت دستی با استفاده از رونویسی ایجاد کنید.
در نهایت، شما می خواهید به طور یکپارچه ویدیوها را در سایت خود نمایش دهید. تماشای آن در آنجا بسیار راحتتر از کلیک کردن بر روی یک سایت دیگر است، اما دادههای نماها برای گزارشهای مفید همچنان در یک نقطه ردیابی میشوند.
هر پلتفرم میزبانی به شما امکان می دهد معیارهای مختلفی را در مورد عملکرد ویدیوی خود مشاهده کنید و باید از این مزیت استفاده کنید. برای شما مفید خواهد بود که بفهمید چه کسی روی ویدیو کلیک می کند، از کجا آمده است و غیره. یکی از مهمترین معیارهایی که باید به آن توجه داشت زمان تماشا است که درصد یا کسری از ویدیویی است که کاربر تماشا می کند. قبل از کلیک کردن یا رفتن به قسمت دیگری از محتوا. معیارهای زیادی میتوانند به شما کمک کنند محتوایی تولید کنید که برای بینندگان جذابتر باشد، اما زمان تماشا یکی از مواردی است که به ویژه به تلاشهای جستجو مرتبط است. اگرچه موتورهای جستجو فاکتورهای دیگری را در نظر می گیرند، یکی از اصلی ترین چیزهایی که می تواند به سئو کمک کند این است که چقدر ویدئو از ابتدا تا انتها تماشا می شود. میتوانید از موتورهای جستجو انتظار داشته باشید که ویدیوهایی با آمار زمان تماشای قویتر را در اولویت قرار دهند.